جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر باند ۴ نفره قاچاق مواد مخدر متلاشی شد.

سردار سهام صالحی در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی کسب اخبار و گزارش واصله وتبادل معاونت امورمنطقه‌ای وبین المللی پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر مبنی بر اینکه یک باند حرفه‌ای قاچاقچیان مواد مخدر، قصددارند محموله مواد مخدری را پس از جاسازی در دستگاه وابزار‌های صادراتی از طریق گمرکات استان بوشهر از راه دریایی به کشور‌های حوزه خلیج فارس حمل وانتقال نمایند که موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران محور‌های احتمالی تردد سوژه را مورد رصد قرار داده که در مسیرخروجی شهر بوشهر (چغادک- خورموج) یک دستگاه مزدا تک کابین مشاهده می‌نمایند که حامل محموله مظنون به سوژه مورد نظر می‌باشد؛ لذا خودرو توقیف و به مقر پلیس دلالت داده شد.

سردار صالحی با بیان اینکه در عملیات جداگانه یک نفر از اعضای این باند در شهر عسلویه و دو نفر دیگر در شهر بوشهر شناسایی و همزمان دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: از محموله گمرکی الکتروموتور که قرار بود از شهرستان دیر به کشور‌های حاشیه خلیج فارس منتقل شود مقدار ۶۱ کیلوگرم مواد مخدر حشیش کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر در پایان گفت: پلیس به کار این باند ۴ نفره قاچاق بین المللی پایان داده و همه متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.