پیکر‌های مطهر دو شهید مدافع حرم دوشادوش مردم ولایت مدار قم تشییع شد.

 پیکر شهید محمد اکبر حسینی و نوروز حسنی از شهدای مدافع حرم پس از طواف در مضجع شریف بانوی کرامت دوشادوش مردم قم تشییع شد.

خاکسپاری این شهید در آرامستان بهشت معصومه (س)، قطعه شهدای مدافع حرم برگزار می‌شود.

جمع کثیری از نیرو‌های مسلح قم اعم از فرماندهان و نیرو‌های سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش با اجتماع در شبستان امام (ره) حرم حضرت معصومه (س) ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا به عزاداری پرداختند.

در این آیین پرشور معنوی، نماز از سوی حجت‌الاسلام حسین دشتی جانشین مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم، بر پیکر‌های پاک و مطهر شهیدان حسن نوروزی و محمد اکبر حسینی که مدتی پیش در منطقه ادلب سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمده بودند، اقامه شد.

جانشین نمایندگی رهبری در سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) قم در این مراسم همچنین طی سخنانی بهترین راه مبارزه با ظلمت و ظالمان امروز را تداوم راه امام حسین (ع) توصیف کرد و گفت: پیام شهیدان جبهه مقاومت این است که استقامت همچنان ادامه دارد و پرچم مقاومت نیز برافراشته است.

او ادامه داد:اگر کسانی می‌خواهند پرچم سرخ حسینی را برافراشته نگه دارند باید زیر پرچم مقاومت و استقامت قرار بگیرند.

نیرو‌های مسلح حاضر در این آیین همگام با اقشار مختلف مردم، پیکر‌های این شهیدان والامقام را در قالب هیات سوگواری اُمت رسول‌الله به سمت حسینیه امام خمینی (ره) دفتر رهبر معظم انقلاب قم تشییع کردند.

سپس پیکر این مدافعان قهرمان حرم حضرت زینب کبری (س) برای خاکسپاری در کنار قبور سایر همرزمان شهیدشان به قطعه ۳۱ گلزار شهدای بهشت معصومه قم انتقال پیدا کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار