مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با بیان اینکه بهسازی و جداره‌سازی مسیر پل علیخانی تا بلوار عمار یاسر اجرایی خواهد شد گفت: در این پروژه حدود ۳۰۰ مغازه درگیر بهسازی خواهد بود.

 به نقل از شهرداری قم،محمد رمضانی در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم، با اشاره به آغاز پروژه بهسازی مسیر پل علیخانی و عمار یاسر اظهار کرد: بهسازی و جداره سازی مسیر پل علیخانی و عمار یاسر اجرایی خواهد شد.
 
وی با بیان اینکه در این پروژه حدود ۳۰۰ مغازه درگیر بهسازی خواهند بود، افزود: همه ضوابط بصری نامناسب، بریدن تابلو‌ها و… در حال انجام است که با مشخص شدن پیمانکار، فعالیت عمرانی این پروژه اجرایی می‌شود.
 
مدیر منطقه ۷ شهرداری قم با تأکید بر اینکه اهمیت و چرایی اجرای این پروژه برای کاسبان و شهروندان تبیین می‌شود، عنوان کرد: جلسه‌ای در روز‌های آینده با مالکان مغازه برگزار خواهد شد و روند اجرایی پروژه تشریح می‌شود.
 
رمضانی با اشاره به آخرین وضعیت تملکات اتصال بلوار عمار یاسر تا میدان سپاه، گفت: از ۱۳ پلاک، هشت ملک مورد توافق قرار گرفته و پنج پلاک نیز در حال تعیین تکلیف است.
 
وی با اشاره به تملکات اطراف ضلع شرقی حرم مطهر، افزود: از مجموع ۱۶ پلاک نیازمند تملک، پنج پرونده در دست اقدام و تعیین تکلیف است.
 
برچسب ها: شهرداری قم ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار