شهردار قم بازگشایی بلوار عمار یاسر تا میدان سپاه را مورد توجه قرار داد و گفت: محور عمار یاسر تا پایان شهریور با تکمیل تملکات املاک در مسیر به میدان سپاه متصل می‌شود.

به نقل از شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد  در جلسه قرارگاه عملیاتی بررسی وضعیت پروژه‌های کلان شهرداری قم، بازگشایی بلوار عمار یاسر تا میدان سپاه را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: محور عمار یاسر تا پایان شهریور با تکمیل تملکات املاک در مسیر، به میدان سپاه متصل می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای تقاطع میدان سپاه در اولویت اجرا قرار گیرد، به آخرین وضعیت مسیر ریل‌های متروکه اشاره کرد و افزود: دولت به تعهدات خود برای واگذاری اراضی معوض عمل نکرده است و ورود شهرداری قم به اجرای این پروژه نیازمند چهار هزار میلیارد تومان اعتبار بوده که هزینه‌کرد این مبلغ از توان شهرداری خارج است.

شهردار قم با تأکید بر اینکه در روند اجرای پروژه‌ها خلاف قوانین و مقررات عمل نخواهیم کرد، خاطرنشان کرد: شهرداری نباید در بعضی پروژه‌ها مظلوم واقع شود و مورد ظلم قرار گیرد که به ضرر مردم و شهروندان خواهد بود.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اجرای تعهد دولت در واگذاری ۸۰ هکتار زمین معوض برای تملکات مسیر ریل‌های متروکه عنوان کرد: به محض واگذاری اراضی یا حل مشکل معارضان، شهرداری آماده اجرای پروژه در زمان‌بندی مشخص را دارد و اجرای این طرح نیازمند همراهی دستگاه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه شهرداری در پروژه‌های درگیر سرعت، دقت و قدرت را در دستور کار قرار داده است، اضافه کرد: کار مردم نباید معطل تصمیم‌گیری‌ها باشد و دلیلی وجود ندارد که پروژه‌ای به‌دلایل مختلف از جمله سفر، ترک فعل و همراهی نشدن معطل بماند.

شهردار قم اجرای طرح بهسازی و جداره‌سازی مسیر پل علیخانی تا عمار یاسر را مورد توجه قرار داد و گفت: باید اهمیت این پروژه برای کسبه تبیین شود تا آنها بدانند این اقدام برای آنها ارزش‌افزوده ایجاد می‌کند تا با تسریع در انجام پروژه وضعیت سیما و منظر این بخش مهم از هسته مرکزی بهبود پیدا کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار