چمران گفت: با آتش‌سوزی که در نمایشگاه بین المللی صورت گرفت نشان می‌دهد نمایشگاه به دلیل فرسودگی تاسیسات در خطر است.

مهدی چمران در حاشیه دویست و پنجاه و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارش محله‌گردی از یکی از محلات قرائت خواهد شد، اظهار کرد: اعتراض فرمانداری به نرخ لکه‌گیری آسفالت در معابر و چند گزارش حسابرسی هم بررسی می‌شود.

وی با اشاره به سفر خود به روسیه، یادآور شد: هر سال یکی از کشور‌ها رئیس بریکس می‌شود که امسال روسیه میزبان آن بود. پارلمان‌های شهری و شورا‌ها یکی از مباحث جلسات این رویداد بود. رئیس شورای شهر و شهردار تهران، استاندار اصفهان و رئیس شورا و شهردار یکی از شهر‌های شمالی کشور نیز به بریکس دعوت شدند.

چمران با بیان اینکه چهار سخنرانی در مورد فلسفه پارلمان‌های بریکس و محیط زیست شهر تهران برای بنده پیش‌بینی شده بود، گفت: آقای قائمی نیز در خصوص هوشمندسازی سخنرانی داشت. به طور کلی راهکار‌های برون‌رفت از مشکلات شهری مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ما به توسعه حمل و نقل عمومی و افزایش سرانه فضای سبز به ۱۷ متر مربع و کاهش آلودگی هوا در بریکس پرداختیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام اینکه با آتش سوزی که صورت گرفت نشان می‌دهد نمایشگاه بین المللی به دلیل فرسودگی تاسیسات در خطر است، تصریح کرد: باید فکری به حال این خطرات کرد و اگر قرار است نمایشگاهی برگزار شود، چاره‌اندیشی کنند. پیش از سفر بریکس مواردی را با مدیرعامل نمایشگاه آفتاب دنبال کردیم که اگر به نتیجه رسیدیم اعلام خواهد شد. این نمایشگاه پیش‌بینی شده بود که با توجه به بازگشایی مدارس در مهرماه، نمایشگاه به شهریورماه موکول شد. اگر بخواهند می‌توانند در مجموعه آفتاب نمایشگاه برگزار کنند و بین‌المللی بودن نمایشگاه بهانه است.

وی با بیان اینکه تعدادی اتوبوس به مناطق آمده که باعث خوشحالی است که البته اندک است و خوشحالی واقعی نیست، گفت: تمام ایام برای ما همچون فصل بازگشایی مدارس است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار