مراسم بهره برداری همزمان ۵ طرح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نهبندان با حضور استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

قناعت استاندار خراسان جنوبی که برای حضور در مراسم محوری هفته نهبندان ویژه گرامیداشت سالروز سفر مقام معظم رهبری به نهبندان به این شهرستان سفر کرده، در بدو ورود در آیین بهره برداری همزمان ۵ طرح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نهبندان حضور یافت.

اجرای روکش آسفالت محور شوسف - سربیشه حدفاصل نهبندان - بیرجند به طول ۱۸ کیلومتر و با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال، طرحی است که در این مراسم به نمایندگی از ۵ طرح اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نهبندان افتتاح شد.


بیشتر بخوانید


اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی محور تگ سهلو به طول ۱۳ کیلومتر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، اجرای عملیات چیپ سیل و اسلاری سیل محور فرعی آتشکده - میغان به طور ۱۶ کیلومتر و با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال، اجرای طرح تکمیل روشنایی ورودی شهرستان نهبندان به سمت بیرجند (بلوار خلیج فارس) به طول هزار و ۶۰۰ متر و با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال و اجرای روشنایی ورودی شهرستان به سمت زاهدان به طول هزار متر و با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال، دیگر طرح‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در جهت توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در شهرستان نهبندان است که امروز به صورت همزمان به بهره برداری رسیدند.

بازدید استاندار خراسان جنوبی از روند اجرای طرح پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جریان سفر به شهرستان نهبندان، از روند اجرای طرح پست ۴۰۰ کیلوولت هم بازدید کرد.

پست ۴۰۰ کیلوولت نهبندان یکی از بزرگترین طرح‌های استان در حوزه برق است که به عنوان مهمترین زیرساخت‌ لازم به منظور تأمین برق واحد‌های تولیدی صنعتی و صنایع معدنی در شهرستان نهبندان در دست اجرا است.

تفاهم‌نامه چهارجانبه احداث خط و پست ۴۰۰ کیلوولت به ظرفیت۲۰۰ مگاولت آمپر به منظور تأمین برق صنایع و معادن مستقر در شهرستان نهبندان بین سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، استانداری خراسان جنوبی، شرکت توانیر و سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ به امضا رسید.

عملیات اجرایی این طرح بزرگ با پیش بینی حدود ۳۰۰ میلیارد تومان ۷ شهریور ۱۴۰۱ همزمان با روز نهبندان آغاز شد.

این طرح زیرساختی مهم هم اکنون ۳۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.