مرادی از برگزاری مراسم هفته نهبندان با سخنرانی استاندار خراسان جنوبی خبر داد.

مرادی فرماندار نهبندان گفت: مراسم محوری هفته بزرگداشت نهبندان و سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به این شهرستان، امروز برگزار می‌شود.

او افزود: علاوه بر مراسم ویژه‌ای که با سخنرانی استاندار تدارک دیده شده، برنامه‌های جانبی دیگری هم به همین منظور پیش بینی شده است.

مرادی ادامه داد: افتتاح روکش آسفالت محور نهبندان - بیرجند، ۶ کیلومتر دوبانده سازی محور نهبندان - زابل و پست برق ۱۳۲ کیلوولت شاهکوه و ۶۰ کیلومتر خط انتقال پست ۱۳۲ کیلوولت و نیز بازدید از پست برق ۴۰۰ کیلوولت نهبندان از جمله برنامه‌هایی است که برای امروز تدارک دیده شده است.

فرماندار نهبندان بیان کرد: در هفته دولت امسال، با حمایت‌های استاندار، دولت و نماینده مردم شهرستان نهبندان، ۹۵ طرح را تقدیم مردم کردیم که ۳۷ طرح آن مربوط به بخش مرکزی است. 


بیشتر بخوانید


او با اشاره به ظرفیت‌های فراوان شهرستان نهبندان اظهار کرد: در شهرستان نهبندان شرایط خاصی داشتیم و حضور سرمایه گذران با چالش روبرو بود لذا تأمین زیرساخت‌ها هدفگذاری شده است.

مرادی با بیان اینکه اجرای پست برق برای سرمایه گذاری معادن در دستور کار است، عنوان کرد: خط انتقال آب از دریای عمان هم طرح دیگر استان است که در حوزه معدنی کمک کننده خواهد بود.

فرماندار نهبندان با اشاره به استقرار دولت چهاردهم، گفت: نهبندان خیلی به سمت خام فروشی معادن به ویژه در حوزه سنگ رفته که با احداث واحد‌های فرآوری و ایجاد شهرک سنگ بری به همت دولت جدید، اتفاقات خوبی در این شهرستان رقم خواهد خورد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.