سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارشناسان اورژانس۱۱۵ طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌های استان به ۱۴۲ مصدوم خدمات اورژانسی و درمانی ارائه داده اند.

هادی یوسفی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به وقوع ۹۵ تصادف طی ۴۸ ساعت گذشته در جاده‌های استان گفت: کارشناسان اورژانس۱۱۵ در این مدت به ۱۴۲ مصدوم این سوانح خدمات اورژانسی و درمانی ارائه داده اند.

وی افزود: طی این مدت در مجموع از یکهزار و ۱۴۵ تماس دریافتی ۲۲۹ گزارش منجر به اعزام آمبولانس شد.

وی اضافه کرد: آخرین خبر از حوادث امروز نهم شهریور ماه برخورد خودروی ۴۰۵ و سوناتا در جاده کاکان محدوده پیست اسکی با پنج مصدوم بود که وضعیت ۲نفر از مصدومان وخیم اعلام شد.

سخنگوی اورژانس کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در حادثه‌ای دیگر امروز ظهر ساعت ۱۱:۳۰ برخورد خودروی پراید و پژو پارس در محور پاتاوه دهدشت، پل قلعه دختر با ۹ مصدوم گزارش شد.

وی عنوان کرد: با دریافت گزارش این حادثه کارشناسان اورژانس ۱۱۵ بلافاصله به محل حادثه اعزام شده و پس از انجام اقدام‌های اولیه، مصدومان را به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت منتقل کردند.

یوسفی در خصوص دیگر سوانح جاده‌ای امروز نیز بیان کرد: در حادثه واژگونی خودروی تیبا که در دهدشت، دوراهی تمبی رخ داد نیز هفت نفر مصدوم شدند.

وی اظهار کرد: حدود ۷۰ درصد از ماموریت‌های مدت زمان یاد شده مربوط به شهرستان‌های بویراحمد و دنا بوده است.

کارشناسان راهنما و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد می‌گویند که خواب آلودگی، سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به فاصله طولی، عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و همچنین بی توجهی به هشدار‌ها در جاده‌های مختلف به ویژه گردنه‌ها عامل اصلی این تصادفات به شمار می‌رود.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: همه کارکنان اورژانس۱۱۵ با تمام توان خود در پایگاه‌های شهری و جاده‌ای سطح استان حضور دارند تادر صورت گزارش حغدثه بتوانند در نخستین دقایق بر بالین مصدومان حاضر شوند و جان آنان را نجات دهند.

برچسب ها: اورژانس ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.