رسانه‌ها می‌نویسند ترامپ در کتاب جدیدش نوشته که با پوتین به خوبی کنار آمده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواه ریاست‌جمهوری آمریکا در کتاب جدید خود نوشت که با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه «به خوبی کنار آمد».

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، کتاب جدید رئیس‌جمهور سابق با نام «نجات آمریکا» در تاریخ ۳ سپتامبر منتشر می‌شود که در آن عکس‌هایی از لحظات کلیدی زندگی سیاسی او به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، در توضیح عکس ترامپ با ولادیمیر پوتین آمده است: «ولادیمیر یک رهبر قدرتمند است، اما ما درک متقابل داشتیم و به خوبی با هم کنار آمدیم». خاطرنشان می‌شود که در زیر این تصویر، ترامپ بار دیگر تاکید کرد که اگر ترامپ رئیس جمهور می‌شد، درگیری در اوکراین تشدید نمی‌شد.

علاوه بر این، در این کتاب عکسی با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی با عنوان «ما در مدت زمان بسیار کوتاهی با یکدیگر آشنا شدیم» منتشر خواهد شد. به گزارش این شبکه تلویزیونی، عکسی با شی جین پینگ، رئیس جمهور چین نیز با این متن منتشر خواهد شد که «من روابط بسیار خوبی با چین داشتم».

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۵ نوامبر برگزار می‌شود. کامالا هریس معاون رئیس جمهور فعلی آمریکا از حزب دموکرات با دونالد ترامپ از جمهوری خواهان رقابت خواهند کرد.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار