مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه درویش دارد درباره دلالان صحبت می‌کند به نظرم فرار رو به جلو است.

سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره بازی سرخپوشان برابر تیم فولاد خوزستان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: ایراد اول این است که چرا وقتی پرسپولیس میزبان بازی هست این دیدار در قزوین برگزار می‌شود. به هر حال صورت مسئله ایراد دارد. اینکه  ۲ تیم بزرگ و پرهوادار  پایتخت یک زمین فوتبال نداشته باشند و از این شهر به آن شهر می‌روند خیلی تاسف آور است.

او افزود: مگر پرسپولیس میزبان نیست باید در تهران میزبانی کند. این نکته منفی برای سرخپوشان هست به خاطر اینکه  اگر آنها جلوی تماشاگران خود و در استادیوم آزادی بازی می‌کردند  داستانش فرق می‌کرد. به هر حال جو ورزشگاه آزادی خیلی فرق می‌کرد نسبت به اینکه بخواهیم در قزوین بازی برگزار کنیم. امیدوارم هر چه زودتر این مشکل برطرف شود و تیم ما بتواند از میزبانی خود نهایت استفاده را داشته باشد.

انتظاری خاطر نشان کرد: به نظرم هر ۲ تیم در ورزشگاه قزوین نقش میهمان را دارند. با این حال پرسپولیس بازی سختی مقابل تیم فولاد خواهد داشت. یحیی گل محمدی هم شناخت بسیار خوبی از تیم پرسپولیس دارد و تیم را کاملا می‌شناسد. طبیعتا گل محمدی ۴ سال درپرسپولیس مربیگری کرده است و حدود ۷۰ درصد از بازیکنان پرسپولیس، شاگرد یحیی  بودند. فولاد هم تیم خوبی است. ما با تغییر و تحولاتی که انجام دادیم سرمربی ما عوض شده است و چند بازیکن کلیدی مان جدا شدند و چند بازیکن جدید هم گرفتیم و همه اینها دست به دست هم دادند که تیم ما ۲ بازی اول را آن طور که باید و شاید باب دل هواداران بازی نکرد.

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: واقع بینانه نگاه کنیم پرسپولیس در ۲ بازی گذشته خوب بازی نکرد. اینکه در خانه حریف یک امتیاز بگیریم نکته مثبتی است، اما پرسپولیس از لحاظ فنی خوب بازی نکرد و انتظاراتی که هواداران داشتند را برآورده نکرد. دلیلش این است که سرمربی جدید آمده است و هنوز شناخت کافی نسبت به تیم و فوتبال ایران ندارد. تغییر و تحولاتی که صورت گرفت و بازیکنان جدیدی که آمدند نیاز به زمان دارند. من فکر می‌کنم تیم ما به شرایط خوبش برمی گردد و پرسپولیس قدرتمند و شانس اول قهرمانی را در هفته‌های آینده خواهیم دید. امیدوارم بازی خوبی شود و بتوانیم که با ۳ امتیاز شیرین به تعطیلات برویم. این یک ماه تعطیلات فرصت بسیار خوبی  برای شناخت بهتر سرمربی  تیم نسبت به فوتبال ایران و بازیکنان  است.

انتظاری درباره اینکه درویش اعلام کرد که شیطنت برخی از تیم‌ها و دلالان باعث منتفی شدن حضور قلی زاده در پرسپولیس شد، گفت: اینکه ما بیاییم درباره داشته‌ها و نداشته هایمان صحبت  کنیم هیچ کمکی نمی‌کند. ما باید تمام تمرکزمان را روی بازی با فولاد بگذاریم تا بتوانیم ۳ امتیاز بازی را از آن خود کنیم. اینکه درویش دارد درباره دلالان صحبت می‌کند به نظرم فرار رو به جلو است. به هر حال درویش در نقل و انتقالات نمره ضعیفی گرفته است و اینکه بازیکنان خوبی از دست دادیم و آن طور که باید و شاید بازیکن نگرفتیم. البته یکسری بازیکن گرفتیم، اما  با توجه به اینکه ما باید در لیگ نخبگان آسیا بازی کنیم طبیعتا نیاز به بازیکن باکیفیت بین المللی‌تر داریم.

 او بیان کرد: حالا قلی زاده فوتبالیست خوبی هست و قابل احترام است و شکی در آن نیست. ما اکنون سر چیزی دعوا می‌کنیم که اصلا معلوم نیست می‌آید یا نه! بازیکن دست خودش نیست و قلی زاده با باشگاه لهستانی قرارداد دارد و باشگاه ما باید تلاش کند تا او را به خدمت بگیرد. دلال‌ها می‌خواهند چکار کنند.  مگر استقلال، سپاهان و تراکتور دلال ندارند، چطور این تیم‌ها توانستند آن قدر بازیکن بگیرند. من فکر می‌کنم درویش خودش  را دارد پشت حرفهایش پنهان می‌کند. او باید به فکر تیم پرسپولیس باشد و در یک ماه آینده در لیگ نخبگان آسیا بازی داریم و آنجا شوخی بردار نیست.

 انتظاری گفت: بازی‌های سختی در آنجا داریم. قطعا تیم‌های عربی و حوزه خلیج فارس با دندان مسلح به جنگ حریفان آسیایی خود می‌روند. من فکر می‌کنم ما احتیاج به یک فوروارد خوب، هافبک و دروازه بان دوم داریم.  هر بازیکنی که بگیریم به آن نیاز داریم، چون برنامه ریزی مان باید به صورتی باشد که برای قهرمانی در لیگ نخبگان آسیا باشد. البته به نظرم نمره ضعیف درویش در نقل و انتقالات باعث می‌شود که بازیکنان ما فقط  در لیگ ایران بتوانند نتیجه بگیرند و در بازی‌های آسیایی به مشکل برمی خورند. ما بازی حساسی با فولاد داریم و باید همه تمرکزمان را بگذاریم که ۳ امتیاز بازی را بگیریم و این برد خیلی می‌تواند در روند کاری مان کمک کند.

مهاجم سابق پرسپولیس گفت:  مسابقات لیگ حدود یک ماه تعطیل است و حتما برای بازیابی از لحاظ روحی و جسمی موثر خواهد بود وسر مربی تیم بتواند بازیکنان را بشناسد و بازیکنان هم خودشان را بازیابی کرده  تا روحیه بهتری پیدا کنند. همه تمرکزمان را برای بازی با فولاد بگذاریم و ان شا الله بعد از این بازی فرصت داریم تا کمبود‌های خود را در تعطیلات جبران کنیم.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار