عضو تیم ملی اسکیت آلپاین گفت: من به شخصه قول می‌دهم که قهرمان جهان شویم، چون غیرتی که بازیکنان ایران دارند هیچ جای دنیا ندارد.

ابراهیم جدیدیان عضو تیم ملی اسکیت آلپاین  اظهار کرد: قهرمان اسکیت آلپاین هستم و سومین بار است این عنوان قهرمانی را کسب کردم. همچنین ۱۵ سال است که اسکیت کار می‌کنم و ۳ سال به صورت حرفه‌ای در رشته آلپاین مشغول به فعالیت هستم. علی رغم سختی‌های مسیر نتایج خوبی به دست آوردم هر چند با توجه مسئولان کشورمان  نتایج چشمگیر‌تر خواهد بود. به جهت اینکه به این رشته ورزشی عشق و علاقه دارم، اولین و تنها تولید کننده دروازه‌های آلپاین بودم و حتی با هزینه بالا به خاطر پیشرفت این رشته اقدام به وارد کردن دروازه کردم.

او افزود: قطعا هدف من رسیدن به قهرمانی جهان بوده است و اینکه بتوانم پرچم کشورمان را در این رشته هیجان انگیز بالا ببرم. درست است که حریفان جهانی سالانه مسابقات فراوانی انجام می‌دهند، اما من سعی کردم با تمرینات سخت و فشرده و استاندارد‌های خودم را به حریفان نزدیک کنم. حمایت مسئولان از این رشته ورزشی می‌تواند راه جهانی شدن یک ایرانی را بسیار هموارتر کند. من با حضور قدرتمند در این مسابقات  توانستم توجه مسئولان را به این رشته ورزشی جلب کنم.  

او افزود: خدا را شکر بازیکنانی که در این چند وقت اخیر آموزش دادم توانستند در مسابقات کشوری قهرمان شوند و قهرمانان نونهال و نوجوان را پرورش دادیم و امیدوارم آینده رشته اسکی آلپاین باشند و سکاندار کشتی برای مسابقات باشند. در این مسیر خیلی سختی‌ها کشیدم و اتفاقات افتاد و خیلی سنگ‌ها جلوی پایم بود و بالا و پایین داشت، اما تمام تلاش خود را کردم به خاطر هدفی که داشتم. از این خوشحالم که توانستم به این هدفم برسم. ناگفته نماند هنرجو در سال ۱۴۰۲ خیلی به من در اردوی تیم ملی کمک کرد. من در سال ۱۴۰۰ بهترین تایم کشور را ثبت کردم و در اردوی تیم ملی اسم من نبود و من پیش هنرجو رفتم و ایشان اجازه دادند که من خودم را نشان بدهم و به جرات می‌توانم بگویم انگیزه‌ای بود که نظرهنرجو را جلب کنم. خیلی سختی‌ها کشیدم و خدا را شکر می‌کنم که جلوی هنرجو سربلند و سرافراز بیرون بیایم. امیدوارم در مسابقات جهان هم این اتفاقات رقم بخورد و شرمنده هواداران اسکیت آلپاین نشوم. من فقط هدفم قهرمانی در مسابقات جهانی هست. امیدوارم آن قدر توان و قدرت و انگیزه داشته باشم تا بتوانم نماینده بازیکنان آلپاین در مسابقات جهانی باشم و این افتخار را با کمک مسئولان و مردم کسب کنیم و  به آلپاین ایران هدیه کنیم.

حدادیان گفت: من خیلی هدفگذاری کردم و اولین هدفم این بود که دروازه درست کنیم و دروازه‌هایی که مشابه دروازه‌های خارجی هست درست کردیم و بعد هدف گذاری دومم این بود که گفتم باید وسیله‌ای داشته باشیم که در مسابقات جهانی هم استفاده می‌شود به خاطر همین با مبالغ هنگفت پول به واردات دروازه آلپاین روی آوردم. می‌توانم بگویم اولین نفر در ایران هستم که دروازه‌های استاندارد جهانی را وارد کردم و بیشترین هدفم این است که بتوانیم با امکانات خوب بازیکنان هم برای مسابقات جهانی پرورش بدهیم و افتخار کنیم. بدون شک ما چیزی از بازیکنان اروپایی کم نداریم و یک سر و گردن از آنها بالاتر هستیم. فقط چیزی که نداریم امکانات، زمین مناسب برای تمرین نداریم. گزینه بهتری که ورزشکاران آلپاین نیاز دارند یک زمین استاندارد خوب برای تمرینات هست.

او افزود:  به جرات می‌توانم بگویم که اگر این زمین آماده شود بدون شک می‌توانیم قهرمان جهان شویم. من به شخصه قول می‌دهم که قهرمان جهان شویم، چون غیرتی که بازیکنان ایران دارند هیچ جای دنیا ندارد. هدف من این بوده و امیدوارم به این هدف برسم و پرچم فدراسیون اسکیت را مثل سایر رشته‌های ورزشی دیگر بالا ببریم. دوره‌های بعد آن قدر در این رشته ورزشی خوب باشیم که دوره‌های بعد بتوانیم بازیکنان دیگری هم ببریم و انگیزه ایجاد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار