فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی شهدای بسیاری را در راه خدمت به این مرز و بوم تقدیم ملت کرده که شهیدان رییسی و رجایی در راس آن قرار دارند. 

سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین در دوازدهمین یادواره شهدای کارمند استان قزوین که با حضور جمعی از مسئولان استانی و خانواده شهدا برگزار شد، گفت : کشور ما در مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی شهدای برجسته‌ای را تقدیم این خاک و بوم کرده است.

وی اضافه کرد: آیت الله رییسی و رجایی مسیر عاشورا را ادامه دادند که ختم آن به شهادت می‌رسد، تشابهات زیادی بین این ۲ شهید وجود دارد که مهمترین آن کوتاهی عمر دولت است، هرچند از روی مدت خدمت دولت نمی‌توان قضاوت کرد و دوستان و دشمنان آنها را از روی عملکرد‌ها قضاوت می‌کنند.

سردار پاسدار آتانی در این مراسم با اشاره به این نکته که تدابیر برجسته رهبر معظم انقلاب کشور را از بحران‌های زیادی عبور داده است، ادامه داد: از جمله این بحران‌ها می‌توان به درایت مقام معظم رهبری در مدیریت بحران ۱۰۰ روز اخیر پس از شهادت آیت الله رییسی تا استقرار دولت چهاردهم اشاره کرد.

این مسئول بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با این مردم انقلاب کرد و با همین مردم انقلاب را به دست صاحب اصلی اش می‌رساند، یادمان نرود که آیت الله رییسی و رجایی از جان خود برای امام و ولایت هزینه کردند و ولایت پذیر بودند، از خصایص مشترک این ۲ بزرگوار می‌توان به سعه صدر و انتقاد پذیر بودن اشاره کرد تا جایی که هرگز عصبانی نشدند.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین عنوان کرد: اخلاص شاخص بارز دیگر شهیدان رجایی و رییسی بود تا جایی که در تعامل با دنیا و مردم آنقدر با صداقت رفتار می‌کردند که مورد توجه بسیار از کشور‌ها قرار داشتند، شهید رجایی در دل‌ها زنده است، همچنان که عمامه خاکی شهید رییسی در مسیر خدمت ماندگار شد.

وی گفت: رییسی و رجایی از عزت انقلاب و مردم ایران در همه مجامع به ویژه در سازمان ملل دفاع کردند، شهید رجایی در سازمان ملل خطاب به آمریکا گفت شما‌ها شاه و ساواک را به ملت ما تحمیل کردید و با نشان دادن کف پایش به آنها گفت پا‌های من گواه این ماجراست و شما نمی‌توانید از حقوق بشر دم بزنید.

سردار پاسدار آتانی یادآور شد: شهید آیت الله رییسی نیز تصویر شهید سلیمانی را در سازمان ملل بالا گرفت و گفت شما دستور ترور سردار ما را در آمریکا صادر کردید و خطاب به غربی‌ها که برای آتش زدن قرآن آدم اجیر می‌کنند، گفت این کتاب الهی مسلمانان است و ماندگار خواهد ماند و دشمنان اسلام و قرآن رفتنی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار