روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی خیبر خرم آباد اعلام کرد: بلیت فروشی دیدار این تیم با ذوب‌آهن اصفهان به صورت اینترنتی آغاز شده است.

 با آغاز فرآیند بلیت فروشی بازی خیبر و ذوب آهن، هواداران می‌توانند با مراجعه به سایت https://kheybarticket.ir بلیت این دیدار را تهیه کنند.

ارائه کارت ملی و پرینت بلیت خریداری شده برای حضور در استادیوم الزامی است و افرادی که کارت ملی ندارند به ورزشگاه مراجعه نکنند، زیرا از ورود آنها ممانعت به عمل خواهد آمد.

هواداران توجه داشته باشند ابتدا باید در سامانه، ثبت اطلاعات و بعد از خرید توجه کنند که روی بلیت کد‌هایی منتشر شده که جایگاه تماشاگران و صندلی آنها را مشخص می‌کند، به این ترتیب به جز صندلی و کد مشخص شده هیچ یک از تماشاگران نمی‌توانند روی صندلی دیگران قرار بگیرند و باید از همان در‌هایی که روی بلیت شماره گذاری شده وارد استادیوم شوند.

بنابر اعلام باشگاه خیبر خرم آباد بلیت بازی خیبر و سپاهان در هفته قبل یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال بود که برای بازی با ذوب آهن به یک میلیون ریال کاهش یافته است.

خیبر خرم آباد از ۲ بازی قبل خود در لیگ برتر فوتبال ایران یک برد و یک باخت را تجربه کرده است و جمعه هفته جاری در ورزشگاه خانگی میزبان ذوب آهن اصفهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.