نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۷ تا ۳۰ شهریور در تهران برگزار می‌شود.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۷ تا ۳۰ شهریور در تهران برگزار می‌شود. موضوع این دوره از جشنواره توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد تعیین شده بود و نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان امکان شرکت در این رویداد هنری را داشتند.

نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده_عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایش‌نامه‌نویسی برگزار می‌شود.

همچنین عکاسی نمایش، کارگاه‌های آموزشی و کارناوال عروسک‌های غول‌پیکر استان‌ها از بخش‌های جنبی جشنواره به شمار می‌رود.

توجه به مفهوم خانواده و اهمیت آن، توجه به نامداران دینی، ملی و اسطوره‌ای با پررنگ کردن شخصیت‌های آنان در نمایش‌ها، توجه به ایجاد امیدآفرینی در تولید نمایش، توجه به داستان‌هایی با موضوع‌های محیط زیست، طنز، سبک زندگی و مهارت‌های اجتماعی، توجه به نمایش‌های آیینی و سنتی، توجه به استفاده از کتاب‌های چاپ شده در کانون، توجه به خلق زاویه دید جدید در تولید آثار نمایشی و توجه به فرهنگ و بوم مناطق مختلف ایران رویکرد‌های ارزش‌گذاری نمایش‌ها در این جشنواره است.

نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۷ تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ در مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون واقع در بوستان لاله و مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار