ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت در بیانیه‌ای از آمادگی خود برای همراهی، همدلی و کمک به دولت جدید در راه خدمت به مردم خبر داد.

در بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت آمده است: هفته دولت یادآور مجاهدت دولتمردان ایثارگر و شهیدی است که الگوی خدمت صادقانه و خالصانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شدند. شهیدان رجایی و باهنر با تأسی از مولی الموحدین امام علی (ع)، مردم داری و خدمت را شیوه حکمرانی خود قرار داده و با تلاش و مجاهدت خستگی ناپذیر، تصویری از مدیران تراز انقلاب اسلامی را به نمایش گذاردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران در پرتو خدمات صادقانه دولتمردان خدوم و شریف، با وجود توطئه ها، فتنه‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان، مسیر رشد و بالندگی را روز به روز با شتاب طی کرده و در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی، امروز در گام دوم انقلاب از جایگاه و منزلت منطقه‌ای و بین المللی شایسته برخوردار است.

ارتش در این بیانیه تاکید کرد: بی تردید موقعیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون ایثار، فداکاری و مدیریت جهادی مردان غیور و زنان مجاهدی است که مخلصانه در مسیر اعتلای میهن اسلامی حرکت کرده اند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ ننموده اند و هفته دولت فرصتی برای بازخوانی تلاش دولتمردان جمهوری اسلامی ایران و ارج نهادن به خدمات گسترده دولت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی، باهنر، رئیسی و تبریک به رئیس جمهور محترم و هیات دولت خدمتگزار، آمادگی خود را در همراهی، همدلی و کمک به دولت جدید در راه خدمت به مردم شریف و سربلند ایران اسلامی اعلام می‌دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار