عزیزی گفت: برخوردی قاطع، کوبنده، دردناک، عذاب‌آور و پشیمان‌کننده با رژیم صهیونیستی خواهیم داشت و زمان این حمله، مکان، نوع و شیوه اقدام در اختیار ما است.

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره زمان ورود حماس به مذاکرات آتش‌بس گفت: حماس امروز به رشد کیفی و قابل توجهی در حوزه‌های نظامی، دفاعی و بازدارندگی رسیده است.

وی اظهار کرد: امروز جبهه مقاومت و برادران خوب ما در حماس از نظر سیاسی به بلوغ کامل خود رسیده‌اند و متناسب با تحولات، وظایف و رسالت‌هایی که برعهده دارند با رژیم صهیونیستی روبرو می‌شوند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس بیان کرد: در موضوع آتش‌بس ما معتقدیم که برادران عزیز حماس باید با هوشمندی برخورد کنند چون آنچه بارها و به کرات مشاهده کردیم نقض عهد و نقض پیمان بوده است چراکه رژیم صهیونیستی به هیچ‌کدام از موازین بین‌المللی پایبند نیست و ذات رژیم صهیونیستی در دروغگویی، خیانت، جنایت و اقداماتی است که دور از شان انسانیت است.

 رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: به برادران خوبمان در حماس تاکید می‌کنیم که فریب لبخندها را نخورند و از رفتار مذبوحانه و فریبکارانه‌ای که رژیم صهیونیستی دارد پرهیز کنند و با هوشمندی و متناسب با منافع مردم عزیز فلسطین و غزه برخورد کنند.

عزیزی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران از هر اقدامی در عرصه‌های مختلف به‌ویژه برای حمایت از حماس که امروز در خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی هستند فروگذار نخواهد کرد.

وی درباره برخی اظهارات طرف‌های غربی مبنی براینکه اگر مذاکرات آتش‌بس به نتیجه برسد ایران از حمله به اسرائیل صرف‌نظر می‌کند، اظهار کرد: این تحلیل غلط است چون جمهوری اسلامی ایران این اقدام را حق مسلم خود می‌داند و این امر قطعی است و ما حتماً برخوردی قاطع، کوبنده، دردناک، عذاب‌آور و پشیمان‌کننده با رژیم صهیونیستی خواهیم داشت و زمان این حمله، مکان، نوع و شیوه اقدام در اختیار ما است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: همیشه تلاش کردیم که با نهایت تدبیر و هوشمندی برخورد کنیم و دچار هیجانات نمی‌شویم و سعی می‌کنیم متناسب با آنچه وظیفه تاریخی ما است عمل کنیم و بارها گفتیم که رژیم صهیونیستی تاکنون پایبند به هیچ توافق‌نامه‌ای نبوده و نخواهد ماند و بهتر است که برادران خوب ما در جبهه مقاومت وقت خود را برای این موضوعات هدر ندهند لذا بهترین راه تنبیه متجاوز، برخورد قاطع و پشیمان‌کننده است که امروز در میدان آن را مشاهده می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار