مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق تفاهم‌نامه منعقدشده با یک خیر مدرسه‌ساز، ۱۰۰ کلاس درس در این استان احداث خواهد شد.

 رضا حسینی‌نیک گفت: طبق تفاهم نامه منعقد شده با یک خیر مدرسه‌ساز، ۱۰۰ کلاس درس با اعتباری افزون بر ۳۲۰ میلیارد ریال در این استان در یک بازه ۹۰ روزه احداث خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه این کلاس‌های درس در قالب مدارس (۲،۳،۴) امضاء شده است، عنوان کرد: نیازسنجی و اولویت‌بندی مناطق دارای نیاز به مدرسه از گذشته مشخص شده و بر همان اساس این مدارس احداث می‌شوند.
 
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: تعلیم و تربیت در نظام اسلامی از اهمیت خاص و والایی برخوردار بوده و به‌دلیل گستردگی کار بایستی همه در این عرصه احساس مسئولیت کرده و به سهم خود در کارها مشارکت و همکاری داشته باشند.
 
حسینی‌نیک اضافه کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با وجود خیرین مدرسه‌ساز همه ساله شاهد ساخت ۱۰۰ها کلاس درس هستیم و نظام آموزشی با کمک خیرین در مسیر تعالی حرکت کرده و امکان تحصیل برای همه دانش آموزان روستایی و شهری و مناطق کم‌برخوردار نیز مهیا شده است که جای قدردانی دارد.
 
وی با اشاره به اینکه با وجود خیرین متعدد در استان و دیگر استان‌ها توانسته‌ایم بخش زیادی از نیازهای تحصیلی را در بخش فضاهای آموزشی تأمین کنیم، افزود: موافقت‌نامه احداث ۱۰۰ کلاس درس در یک بازه ۹۰ روزه با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در استان کهگیلویه و بویراحمد امضاء شد.
 
 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد این را هم گفت که با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا مهرماه امسال ۵۱ فضای آموزشی، فرهنگی و ورزشی جدید در این استان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.