عضو کمیسیون خارجی و امنیت کنست و از اعضای حزب لیکود گفت: اسرائیل شکست خورده است و از ساکنان شمال حمایت و دفاع نمی‌شود.

به نقل از شبکه خبری المیادین، پس از عملیات موشکی و پهپادی حزب الله در انتقام خون «فواد شکر» فرمانده ارشد مقاومت اسلامی لبنان، اختلاف‌ها در کابینه رژیم صهیونیستی و حزب «لیکود» افزایش یافته است.

شماری از مقامات رژیم صهیونیستی پس از این عملیات، با انتقادات شدیدی، عملکرد «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر و کابینه وی را مورد حمله قرار دادند.

پس از اعلام ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر وقوع حادثه‌ای سخت در ساحل «نهاریا»، نتانیاهو از وزرا و نمایندگان وابسته به حزب لیکود در کنست (پارلمان) خواست که با هیچ رسانه‌ای گفتگو نکنند.

«حانوخ میلبستکی» عضو کمیسیون خارجی و امنیت کنست و از اعضای حزب لیکود گفت: اسرائیل شکست خورده است و از ساکنان شمال حمایت و دفاع نمی‌شود.

«گدعون ساعر» عضو کنست و رئیس حزب «امید نو» نیز گفت: ابتکار عمل در دست دشمنان اسرائیل است و آنها هستند که زمان و حجم و شدت حمله را مشخص می‌کنند نه ما.

«عمیحای الیاهو» وزیر به اصطلاح «میراث» رژیم صهیونیستی و عضو حزب «عوتسما یهودیت» نیز با تمسخر آنچه نتانیاهو آن را حمله پیشدستانه نامید، گفت: حمله به لبنان پس از تهدید تل آویو، آن هم در حالی که شمال (سرزمین‌های اشغالی) چند ماهی در حال سوختن است، بیشتر شبیه آن است که به سارق اجازه خالی کردن خانه را بدهی و سپس هنگامی که به گاوصندوق نزدیک می‌شود، اقدام کنی.

«زویکا فوگل» رئیس کمیسیون امنیت رژیم صهیونیستی نیز گفت: حزب الله همچنان در حال اذیت اسرائیل است.

«موشه کنلی توربیز» معاون رئیس کنست نیز گفت: آنچه کابینه درباره حمله پیش دستانه به لبنان می‌گوید، نوع دیگری از درجا زدن و بسیار تاسف برانگیز است.

«دیوید ازولای» رئیس شورای شهرک صهیونیست نشین «المطله» در شمال فلسطین هم بیان کرد: نتانیاهو و کابینه اش ساکنان شمال را فریب می‌دهند و آن‌ها را به حال خود رها کرده اند.

وی این جنگ را جنگ دفاع از شهر «تل آویو» توصیف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار