مقامات فلسطینی اعلام کردند بیمارستان شهدای الاقصی در پی دستور رژیم صهیونیستی برای تخلیه، فعالیت خود را متوقف کرد.

شهرداری دیرالبلح اعلام کرد که بیمارستان شهدای الاقصی پس از دستور رژیم صهیونیستی برای تخلیه منطقه که شامل بیمارستان‌ها نیز می‌شد، فعالیت خود را متوقف کرده است.

بر اساس گزارش الجزیره، بیمارستان شهدای الاقصی تنها بیمارستانی است که به بیش از یک میلیون نفر از ساکنان نوار غزه مرکزی و همچنین آوارگان دیگر مناطق خدمات ارائه می‌دهد.

در همین راستا وزارت بهداشت فلسطین در غزه خواستار لزوم حفاظت از بیمارستان، بیماران و پرسنل بهداشتی در غزه شد. با این وجود در آمار دفتر اطلاع‌رسانی دولتی فلسطین آمده است که رژیم اشغالگر تاکنون ۳۳ بیمارستان، ۵۵ مرکز درمانی و ۱۶۰ موسسه درمانی را از کار انداخته و ۱۳۰ خودروی امدادی را هدف قرار داده است.

در پی نزدیک شدن به سالگرد تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۵ شهريور ۱۴۰۳
شمار کشته‌های ارتش اسرائیل از مرز 700 نفر گذشت خیلی کم است. و این در حالی است که از مهر ماه سال 1402 تاکنون کشتار و قتل عام بیش از 41 هزار غیرنظامی در غزه فاجعه انسانی است و هم شرم آور و تاسف بار است.
آخرین اخبار