رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان از ارتباط مستقیم " مجید صالحی امیر" مدیر کل راه و شهرسازی با هم استانی‌ها در مرکز سامد استانداری در هفته جاری خبر داد.

رسول صفایی گفت: با توجه به تأکید ویژه استاندار مبنی بر حضور مدیران کل دستگاه‌های اجرایی در مرکز سامد استانداری همدان و پاسخگویی مستقیم به موارد و مسائل مردمی با هدف تکریم ارباب رجوع، برنامه ارتباط مردمی مدیر کل راه و شهرسازی استان در بستر سامد در هفته جاری برگزار می‌شود.

او گفت: در راستای اجرای این برنامه، روز چهارشنبه مورخ هفتم شهریورماه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح مدیر کل راه و شهرسازی میهمان مرکز سامد استان خواهند بود و از طریق شماره تماس ۱۱۱ به درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادها، شکایات و موارد مطروحه هم استانی‌های گرامی پاسخ خواهند داد.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: هدف از اجرای این برنامه را ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم و برقراری ارتباط آسان و سریع و شفاف بین مردم و مسئولین خواند و گفت: برنامه مذکور که در قالب سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت برگزار می‌شود، گامی در جهت برنامه‌های دولت الکترونیک بوده که ارتباط بین مردم و مسئولان را تسهیل نموده و به روند رسیدگی به درخواست‌های مردمی سرعت می‌بخشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.