قیمت نان در استان مرکزی ۲۲ درصد افزایش یافت.

 مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: این افزایش قیمت براساس تصمیم کشوری که به منظور جبران اقتصاد نانوا اتخاذ شده و به همه استان‌ها ابلاغ شد به همه استان‌ها ابلاغ شداما با تاکید استاندار استان مرکزی جزو استان‌های اول نبود و با کار‌های کارشناسی و محاسبات انجام شده و براساس تنوع، نرخ انواع نان در استان ۲۲ درصد افزایش یافت که از یکم شهریور ماه اعمال شد.

گودرزی افزود: این میزان افزایش در قیمت نان بر اساس مصوبات کارگروه استانی و به منظور حمایت از نانوایان اجرایی شد.

او گفت: تغییر قیمت نان در کارتخوان‌ها اعمال شده و آنچه در کارتخوان است مورد تایید می‌باشد و شهروندان میتوانند به آن اعتماد کنند.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی با توجه به افزایش قیمت نان و پرداخت یارانه آرد از سوی دولت و ۴۰ درصد یارانه‌ای که به ازای هر قرص نان به نانوا پرداخت می‌شود، از نانوا‌ها خواست علاوه برتولید نان با کیفیت، رعایت نظامات صنفی از جمله بَنرشهروند ناظر را در نانوایی نصب و در دید مخاطبان قرار دهند و به هیچ عنوان کارتخوان را از نانوایی خارج نکنند.

گودرزی افزود: بحث کیفیت نان و هم بحث تخلفات در اجبار خرید نان‌های کنجدی و دو نان و تعطیلی‌های غیرمجاز به طور جدی در حال نظارت است.
او از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف موضوع را یبه سامانه ۱۲۴ اداره کل صمت، سامانه ۱۳۵ تعزیرات حمکومتی و سامانه ۳۸۲۰ اتاق اصناف در میان بگذارند.

در استان مرکزی هزار و ۶۰۰ واحد نانوایی فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.