حدود هفت هزار نفز از زائران اربعین حسینی با خدمت‌رسانی ناوگان حمل و نقل مسافری به استان مرکزی بازگشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: حدود ۵۴ درصد از زواری که با ناوگان عمومی از استان مرکزی به عراق سفر کرده بودند، به کشور بازگشته‌اند.

مهرداد جهانی گفت: تا کنون شش هزار و ۷۶۷ نفر زائر توسط ناوگان حمل و نقل مسافری استان از مرز مهران به سمت استان مرکزی عزیمت کرده‌اند.با توجه به تمهیدات اندیشیده شده برای تأمین ناوگان حمل و نقل مورد نیاز در مرز‌های غربی، در حال حاضر شاهد حضور پررنگ ناوگان اتوبوسی به همت رانندگان استان در پایانه مرزی برکت هستیم و خوشبختانه تاکنون مشکلی در تأمین ناوگان بوجود نیامده و با همت و تلاش تمامی همکاران حاضر در مرز، شاهد تسهیل در بازگشت زوار به استان مرکزی هستیم.

او افزود: اکنون که هم شاهد رفت و برگشت زوار به کربلای معلی هستیم، خدمات لازم چه در پایانه‌های مسافربری استان و چه در پایانه مرزی برکت در مهران ارائه می‌شود. از ابتدای طرح تاکنون ۱۲ هزار و ۷۶۸ نفر زائر از مبدأ استان مرکزی به سمت پایانه‌های غربی کشور اعزام و همچنین شش هزار و ۷۶۷ نفر زائر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به استان مرکزی باز گشته اند.

به گفته جهانی حدود ۵۴ درصد از زائرانی که با ناوگان عمومی به عتبات عالیات اعزام شده بودند، به استان باز گشته اند.

جهانی این را هم گفت که ۳۲ گروه اعزامی از پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در شهر مهران با بهره‌گیری از ظرفیت ماشین آلات و تجهیزات مختلف به صورت شبانه روزی مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.