ائمه نمازجمعه شهر‌ها به تبیین آخرین موضوعات سیاسی و اجتماعی روز جامعه پرداختند.

خطیبان شهر‌های استان مرکزی در نماز عبادی سیاسی جمعه به تبیین آخرین موضوعات سیاسی اجتماعی روز جامعه پرداختند.

خطیب جمعه ساوه با اشاره به رای اعتماد بالای مجلس به ورزای دولت گفت مجلس با در نظر گرفتن شرایط کشور و بر اساس شاخصه‌های رهبری به وزرا رای اعتماد دادند و امیدواریم با وفاق و همدلی مسائل و مشکلات مردم برطرف شود.
----------
حجت الاسلام صادقی امام جمعه خمین با اشاره به اینکه اربعین پیام هویتی بزرگی برای امت اسلام داردگفت: پیاده‌روی اربعین قدرت نرم مسلمانان در استکبار ستیزی و حمایت از مردم مظلوم غزه است و نسل اینده جامعه باید با پیاده‌روی اربعین و اهداف این حرکت جهانی بیشتر آشنا شود.
-----------
امام جمعه خنداب گفت:اربعین یکی از نماد‌های اقتدار مکتب تشیع و بزرگترین و گسترده‌ترین حرکت عزاداری در جهان است و امسال این مراسم گسترده‌تر و پر شورتر از هر سال در حال برگزاریست.
----------
 حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان با اشاره به تشکیل دولت جدید/ کسب رأی اعتماد همه وزیران پیشنهادیر از مجلس رانشانه همدلی مسئولان برای خدمت به مردم دانست و افزود: شایسته است وزرا با روحیه جهادی و انقلابی نقاط قوت دولت سیزدهم را تقویت و نقاط ضعف آن را برطرف کرده و خدمت به مردم را برای خود افتخار بدانند، ️ 
-----------
خطیب جمعه محلات به ویژگی‌های دولتمردان و وزرای جدید اشاره کرد و گفت: حرکت برای تحقق عدالت و پیشرفت/ حفظ عزت، استقلال و هویت / پرهیز از غرب باوری، اهتمام به مردم‌سالاری دینی از مؤلفه‌های مهم نمایندگان جدید است.
-----------
 امام جمعه کمیجان با بیان اینکه تایید وزرای پیشنهادی نشان دهنده عزم جدی مجلس برای به کارگیری تمام قوا در کمک و همراهی دولت در رفع مشکلات کشور است گفت این رای اعتماد پیام روشنی دارد و آن وحدت بین همه مسئولان برای یک کار جهادی و انقلابی به سوی توسعه و رفع مشکلات کشور است.
-------------
حجت‌الاسلام مهدی نژاد امام جمعه شازند با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت تعامل خوب دولت و مجلس و تایید وزرای معرفی شده گفت دستگاه‌ها و نهاد‌های کشور بدنبال گره گشایی از مشکلات مردم و پیشرفت و تسعه کشور هستند.
------------.
خطیب جمعه اشتیان با اشاره به حرکت عظیم ملت‌های مسلمان در مراسم پیاده روی اربعین و نشان دادن قدرت جهان اسلام درحمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه گفت این حرکت گوشه‌ای از قدرت جهان اسلام مقابل زیاده خوهی و تجاوزات دشمن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.