نماینده ولی‌ّفقیه در استان مرکزی گفت: پیشبرد امور کشور در گرو همدلی دولت، مجلس و قوه قضائیه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به آغاز کار دولت چهاردهم، گفت: همدلی دولت، مجلس و قوه قضائیه برای پیشبرد امور کشور و حل مشکلات، مهم است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان این که باید به جای حرف زدن، با اولویت بندی به حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و چالش‌های کشور گام‌های بلند برداشت، افزود: به جای دعوا‌های سیاسی، باید همه همت‌ مسئولان برای برداشتن موانع توسعه و پیشرفت صرف شود.

امام جمعه اراک با گرامی داشتن هفته دولت و یاد شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی، گفت: امید است دولت چهاردهم ادامه دهنده راه شهدای دولت و خدمت باشد.

او بر حمایت از نیرو‌های مسلح به عنوان چشم و چراغ کشور تاکید کرد و گفت: انتقام از رژیم صهیونیستی، حمایت از ملت فلسطین و جبهه مقاومت از دیگر اولویت‌های کشور است و باید در میدان عمل، غیرتمندانه و یک صدا تلاش کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در ادامه با تبریک روز پزشک توسعه بهداشت و درمان در کشور را نیازمند گام‌های اساسی دانست و گفت: روز جهانی گرامیداشت مساجد، روزی برای هم نوایی مسلمانان رای آزادی مسجد الاقصی است. 

برپایی هر چه باشکوهتر اربعین حسینی(ع) و حضور در پیاده روی جاماندگان اربعین در این روز از امامزاده محمد عابد(ع) تا امامزاده عبدالله از دیگر تاکیدات امام جمعه اراک بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.