انحراف و واژگونی ۷ دستگاه خودروی سواری در ۲۴ ساعت گذشته در محور‌های ارتباطی جنوب غرب خوزستان، ۳ کشته و ۲۴ مصدوم برجای گذاشت.

افشین دریانبرد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر در محور ارتباطی خرمشهر به اهواز، چهار نفر در محور آبادان به اهواز و ۱۴ نفر نیز در محور ارتباطی آبادان به بندر ماهشهر مصدوم شدند.

وی افزود: در این حوادث ۲ نفر در محور ارتباطی خرمشهر به اهواز و یک نفر در جاده آبادان به اهواز جان خود را از دست دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: پنج مصدوم با درخواست شخصی و با توجه به مساعد بودن وضعیت جسمانی در محل حادثه ترخیص شدند.

دریانبرد افزود: ۱۶ کد آمبولانس از نزدیکترین پایگاه‌ها ۱۱۵ برای حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته در جنوب غرب خوزستان به ماموریت اعزام شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان تاکید کرد: زائران اربعین در هنگام بازگشت حداقل ۲ ساعت استراحت کنند و بعد در مسیر رانندگی کنند.

وی توصیه کرد: زائرانی که با خودرو‌های شخصی خود برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین به مرز‌های استان مراجعه کرده اند در هنگام بازگشت و قبل از حرکت در مواکبی که در پایانه‌های مرزی مستقر است استراحت کافی داشته باشند و عجله نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.