فرمانده کل انتظامی کشور خدمات‌رسانی پلیس با بیان اینکه تا بازگشت آخرین زائر ادامه دارد گفت: ماموریت اربعین حسینی را به نوعی طاعت و عبادت خدا می‌دانم و این خدمت نوعی از خدمت عارفانه است.

سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور خدمات‌رسانی پلیس جمعه در قرارگاه اربعین حسینی فرماندهی انتظامی استان خوزستان که به صورت وبینار با مرز‌های کشور برگزار شد،گفت: خدمت در اربعین حسینی از مرز عاشقانه با تسخیر و گره زدن دل به دستگاه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از طریق زائر آن به مرز عارفانه می‌رسد.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: خداوند متعال نور آسمان و زمین است بعد وقتی می‌شود اِنَّ الحسینَ مِصباحُ الهُدی و سَفینةُ النَجاة این نور از عرش تا فرش تجلی پیدا می‌کند در حضرت اباعبدالله الحسین و زینب (س) و بعد این نور چراغ راه می‌شود در حقیقت گره زدن از طریق اباعبدالله به حضرت باری تعالی است.

وی افزود: گره زدن از طریق زائر به اباعبدالله و به مقصد حضرت باری تعالی در تاسوعا و عاشورا فراهم می‌شود و تبلور آن در اربعین است.

سردار رادان تصریح کرد: جنس اربعین حسینی شوق کعبه است یعنی رسیدن به وصال حضرت حقی که نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ آن از مِصباحُ الهُدی و سَفینةُ النَجاة و پله رسیدن به کشتی زائر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است پس این خدمت گوارای وجودتان باشد و ان‌شالله خداوند منان از همه به شایستگی قبول کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.