با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، مدرسه ۶ کلاسه خلیج فارس بنیاد برکت در شهر هجدک افتتاح شد.

رضا رضایی در آیین افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خلیج فارس بنیاد برکت در شهر هجدک با اشاره به آغاز عملیات ساخت ۱۱۸ مدرسه و افتتاح بیش از ۵۰۰ پروژه آموزشی نیمه تمام در ۳ سال اخیر گفت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، استان کرمان رتبه پنجم کشور را در زمینه تکمیل و ساخت فضاهای آموزشی به خود اختصاص داده است.

وی بهسازی، مقاوم سازی و استاندارد سازی فضاهای آموزشی را یکی از مهم ترین رویکرد های آموزش و پرورش استان در قالب پروژه مهر دانست و افزود: تجهیزات لازم در این زمینه در قالب طرح شهید عجمیان با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده است.

رضایی از توزیع بیش از ۵۶ هزار صندلی در مدارس استان کرمان در تابستان جاری خبر داد و افزود: بیش از ۹۰ درصد کتب درسی به شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده و آماده توزیع است.

وی تصریح کرد: مدرسه ۶ کلاسه بنیاد برکت خلیج فارس هجدک در زمینی به مساحت ۲ هزار متر مربع با زیربنای ۴۱۸ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

آیین افتتاح این مدرسه با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی و تجهیز مدارس استان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام رحمت الله علیه در استان، نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و مسئولان برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.