فرماندار سیرجان گفت: به مناسبت هفته دولت، ۱۳۰ پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در شهرستان سیرجان به بهره برداری خواهد رسید.

 علی یعقوبی پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهید راه خدمت آیت‌الله رئیسی، از آغاز عملیات اجرایی ۱۸ پروژه در هفته دولت در شهرستان سیرجان خبر داد و گفت: این تعداد پروژه تقریبا یک پنجم از کل پروژه‌های در حال اجرا در سطح استان کرمان را شامل می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌ها در زمینه‌های مختلفی مانند: عمرانی، خدماتی، بهداشت، آموزش، کشاورزی، و توسعه اقتصادی برنامه‌ریزی شده‌اند و هدف از آن ها ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه همه‌جانبه شهرستان است.

فرماندار سیرجان با اشاره به اینکه مبالغ سرمایه‌گذاری شده در پروژه‌های حوزه صنعت، معدن و مسکن در مبلغ یک هزار میلیارد تومان پروژه‌های هفته دولت لحاظ نشده است و مربوط به بخش خصوصی هستند، تصریح کرد: پروژه آهن اسفنجی جهان فولاد، کارخانه اکسیژن توسعه آهن و فولاد گل گهر و پروژه دانه‌بندی آهن توسعه فرآوری صنایع معادن سیرجان از پروژه‌های شاخص استان کرمان می‌باشند.

رییس شورای اداری شهرستان سیرجان افزود: این پروژه‌ها بخشی از تلاش‌های دولت برای تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی منطقه و حمایت از توسعه در بخش‌های مختلف در شهرستان هستند.

وی با اشاره به اینکه افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان، گامی به سوی توسعه و پیشرفت منطقه، بیان داشت:  اجرای این پروژه‌ها به منظور ایجاد اشتغال، افزایش تولید، و بهبود شرایط زندگی مردم برنامه‌ریزی شده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.