نماینده مخالف وزیر پیشنهادی نیرو گفت: انتخاب علی‌آبادی تیر خلاصی بر آخرین امید‌های یک ملت و قلب تپنده دولت خواهد بود. 

گودرزی مخالف وزیر پیشنهادی نیرو اظهار کرد: پزشکیان در شرایطی برادر دانشمند آقای علی آبادی را به عنوان نامزد تصدی وزارت نیرو معرفی کرد که همگان به خوبی می‌دانند که عملکرد مدیریتی و سوابق اجرای ایشان چه آسیب‌های جبران ناپذیری به حوزه آب و برق کشور وارد کرده است.

وی افزود: انتخاب ایشان نه تنها هیچ دستاوردی در حکمرانی کشور بلکه در ناترازی انرژی ندارد. انتخاب ایشان تیر خلاصی بر آخرین امید‌های یک ملت و قلب تپنده دولت خواهد بود. 

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی نیرو بیان کرد: انتخاب علی آبادی در وزارت نیرو نه تنها منافع ملی را آسیب خواهد زد بلکه ما را از اهداف بلند مدت برنامه هفتم دور خواهد کرد.

وی ادامه داد: مگر فراموش کردیم که آقای علی آبادی در وزارت صمت چه کرد؟ حضور ایشان چه دستاوردی جز نابودی اقتصادی و تولید داخلی و آشوب در بازار خودرو داشت.

او گفت: آقای علی آبادی در شرایطی سودای وزارت نیرو را در سر دارد حافظه تاریخی ملت عملکرد فاجعه آمیز ایشان را در برون مبنا را فراموش نکرده است. 

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی نیرو اظهار کرد: تلاش خواهم کرد در بسترسازی وفاق ملی و کمک به جناب آقای پزشکیان داشته باشم، اما در جای درست این کار را خواهم کرد. 

گودرزی گفت: آقای علی آبادی آیا شما می‌دانید نداشتن آب شرب برای مردمانی که روی گنج آب ایستاده‌اند یعنی چه؟ به ما حق بدهید که از بین عبرت تاریخی شدن تا عبرت گرفتن از تاریخ دومی را انتخاب کنیم چرا که دیگر فرصت خطا را نداریم.

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی نیرو افزود: فرق یکی از زیرساخت‌های اصلی بخش خانگی و صنعتی است؛ بنابراین انتخاب بعد مناسب برای وزارت نیرو بسیار حائز اهمیت است. در حال حاضر ریاست محترم جمهور علی آبادی را به مجلس معرفی کرده است، اما به نظر اینجانب ایشان نمی‌تواند گزینه مناسبی برای وزارت نیرو باشد چرا که تجربه زیادی در حوزه حکمرانی ندارد.


نماینده مخالف وزیر پیشنهادی نیرو گفت: برنامه آقای علی آباد بیشتر ساز محور است و روی بیشتر به دنبال ساخت نیروگاه و تصفیه‌خانه است. ما هم ایشان جهادی انقلابی و نخبه و خلاق می‌دانیم. 

گودرزی اظهار کرد: آقای علی آبادی احداث بی‌رویه نیروگاه‌ها به دست شما است که سبب شده است که در زمستان نیز گرمایش مردم دچار مشکل شود.

وی ادامه داد: همگی و شرایط تحریم و وضعیت کشور اشراف داریم. آقای علی آبادی می‌دانم که شما هم می‌دانید که در دنیای امروز که فناوری بر آن حاکم است شیوه جدیدی برای تولید برق و شیرینی‌سازی آب هستند. اصولاً شما چقدر به این امر مهم معتقد هستید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار