مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: پرونده گازرسانی به شهرستان های پلدختر و معمولان با تکمیل پروژه های جاری در روستاهای باقیمانده، تا پایان سال ۱۴۰۳ بسته خواهد شد.

کرم گودرزی در بازدید از پروژه های گازرسانی روستایی و صنعتی پلدختر و معمولان گفت: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۴۵ روستای محور آزادراه خرم آباد - پل زال (میانکوه شرقی) شهرستان های مذکور در قالب چهار محور جداگانه و عقد قرارداد با پنج پیمانکار در حال انجام است.

وی اظهار داشت: عملیات گازرسانی به چهار روستای این محور دهه فجر سال ۱۴۰۲ و زودتر از برنامه زمانبندی انجام شد همچنین طرح گازرسانی به ۱۵ روستا در هفته دولت امسال و ۲۶ روستا نیز تا پایان سال به اتمام می رسد تا پرونده گازرسانی روستایی شهرستان های معمولان و پلدختر بسته شود.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان افزود: برای این تعداد روستا ۳۰ کیلومتر خط تغذیه فلزی، ۱۳۰ کیلومتر خط توزیع در اقطار مختلف و پنج ایستگاه تقلیل فشار اجرا شده و حجم اعتباری پروژه های مذکور بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال بوده است.

گودرزی تصریح کرد: شرکت گاز لرستان همه توان خود را در توسعه گازرسانی به مناطق محروم و صعب العبور استان به کار بسته است.

وی در خصوص شهرهای سبز استان نیز گفت: این استاندارد در صورت دستیابی به حد نصاب ۹۵ درصدی ضریب نفوذ گازرسانی است که برای لرستان در سال ۱۴۰۰ محقق شد اما معدل برخی شهرها کمتر بود که در سه سال گذشته نورآباد، پلدختر و چگنی نیز به جمع شهرهای سبز گازرسانی استان اضافه شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان همچنین ادامه داد: اجرای طرح های گازرسانی در لرستان روند مطلوبی دارد و ضریب نفوذ گازرسانی روستایی استان از ۹۱.۲۵ درصد در ابتدای فعالیت دولت سیزدهم هم اکنون به ۹۸.۵۰ درصد رسیده و ۱۲ درصد بیشتر از میانگین کشور است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.