مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: ۳۵ گروه جهادی بسیج سازندگی به منظور خدمت رسانی به عزاداران حسینی در پیاده روی اربعین حضور دارند.

سرهنگ مهدی صادقپور مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در پیاده روی گفت: ۳۵ گروه جهادی بسیج سازندگی در حرکت عظیم اربعین سرور و سالار شهیدان خدمت رسانی می‌کنند.

وی افزود: حضور و فعالیت جهادگران در حرکت عظیم اربعین علاوه بر ارائه خدمات به زائرین فرصتی برای ترویج و گسترش گفتمان جهادی است.

سرهنگ صادقپور اضافه کرد: فعالیت ۳۵ گروه جهادی به منظور خدمت بی منت جهادگران به زائران مسیر پیاده روی اربعین پیش بینی شده و در حال خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین افزود: این گروه‌ها از تمام نواحی استان قزوین هم در کرمانشاه و هم در مسیر اربعین حسینی در کشور عراق مستقر هستند.

سرهنگ صادقپور گفت: در سازماندهی گرو‌های جهادی دقت شده تا با در نظر داشتن توانمندی‌ها و انگیزه جهادگران، از طریق فعالیت در زمینه‌های مختلف از جمله پزشکی، دندانپزشکی، خدمات دارویی، اسکان زائرین، پذیرایی و امور فرهنگی امر خدمت‌رسانی در بستر اربعین فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار