مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان از برپایی نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی در موکب فرهنگ، هنر و رسانه در نقطه صفر مرزی میرجاوه خبر داد.

علی سرگزی در حاشیه بازدید از موکب فرهنگ، هنر و رسانه زائرسرای میرجاوه اظهارکرد: سه موکب فرهنگ، هنر و رسانه با هدف ارائه خدمات فرهنگی و هنری به زائران خارجی اربعین حسینی (ع) که از طریق مرز‌های سیستان و بلوچستان وارد و عازم حرم سرور و سالار شهیدان می‌شوند، در زائرسرای میرجاوه، زائر سرای امام رضا (ع) و مرز ریمدان راه‌اندازی شده است.

وی ادامه داد: در این موکب‌ها برنامه‌های مختلفی اجرا و بسته‌های فرهنگی و هنری توزیع می‌شود که در همین راستا نمایشگاه سوگواره عکس عاشورایی در موکب فرهنگ، هنر و رسانه میرجاوه راه‌اندازی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این نمایشگاه، آثاری که سال‌های گذشته از زمان ورود زائران خارجی اربعین امام حسین (ع) تا خروج آن‌ها از کشور، توسط عکاسان بومی و ملی تهیه شده در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، اهدای سربند، سنجاق سینه منقش به حرم ائمه، زیارتنامه اربعین و ادعیه قرآنی به زائران از دیگر برنامه‌های اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان برای زائران خارجی اربعین در موکب‌های فرهنگ، هنر و رسانه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار