شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شریف استان‌های بوشهر، زنجان و کرمان دعوت کرد تا در راهپیمایی جمعه‌های خشم شرکت کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم شریف استان‌های بوشهر، زنجان و کرمان دعوت کرد تا در راهپیمایی جمعه‌های خشم شرکت کرده و با فریاد بلند، خشم و انزجار خود را از عادی‌سازی آپارتاید اعلام کنند.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران اسلامی

در روز‌های سخت مردم مظلوم غزه و ادامه‌ی بی‌وقفه‌ی کارزار سبعانه و جنایت‌های بی‌شرمانه رژیم صهیونازیسم، سکوت نه تنها جایز نیست بلکه خیانتی به بشریت است. دشمنان انسانیت و پلیدترین اختراع جعلی و بی‌ریشه‌ی هستی و باند تبهکار حاکم بر آن، در گرداب ناکامی‌های نظامی دست و پا می‌زند و با حمایت رژیم مستکبر آمریکا، دایره و دامنه‌ی جنایت را گسترش و با نقض اصول حقوق بین‌الملل با حربه‌ی ترور و حمله به محل سکونت آواره‌گان چهره واقعی خود را به جهانیان نشان می‌دهد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از عموم مردم شریف استان‌های بوشهر، زنجان و کرمان دعوت می‌نماید تا در راهپیمایی جمعه‌های خشم شرکت کرده و با فریاد بلند، خشم و انزجار خود را از عادی‌سازی آپارتاید اعلام و با ایستادگی بر اصول انسانی و دفاع از مظلومین، حمایت خود از مردم مقاوم غزه را به گوش جهانیان برسانند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار