ستادکل نیرو‌های مسلح اعلام کرد: ۲۶ مرداد یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگانی اسـت کـه پس از سال‌ها استقامت و تحمل شکنجه در زندان‌ها به میهن وارد شدند.

ستادکل نیرو‌های مسلح به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی بیانیه ای صادر کرد. 

در این بیانیه آمده است؛ ۲۶ مرداد ماه یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگانی اسـت کـه در سال ۱۳۶۹ پس از سال‌ها مجاهدت و استقامت و تحمل شکنجه در زندان‌ها و اسارتگاه‌های رژیم بعث عراق، روح خود را در سختی‌ها جلا داده و با سجده شکر به میهن پر افتخار اسلامی وارد شدند.

در ادامه این بیانیه آمده است: آزادگان سرافراز و مقاوم پس از بازگشت به آغوش ایران اسلامی در تداوم مسیر جهاد در عرصه‌هایی جدید و متنوع افتخار آفریدند و در روند پیشرفت و تعالی کشور به ویژه در صحنه‌های مدیریتی، دانش بنیان و عرصه مقابله با جنگ نرم دشمنان، نقش آفرینی کردند.

 ستاد کل نیرو‌های مسلح  با تأکید بر ضرورت تجلیل و تکریم پایداری این اسوه‌های مقاومت، تصریح کرده است: تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی تصدیقی راستین بر این ادعا است که استقلال، عزت و بالندگی امروز ایران اسلامی در برابر هجمه تحریم‌ها، توطئه‌ها و خباثت‌های نظام سلطه و جبهه استکبار و در راس آن شیطان بزرگ و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، حاصل مقاومت، مجاهدت و آزادی خواهی ملت سرافراز ایران است که با رهبری هوشمندانه و مقتدرانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) به دست آمده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۵ مرداد ۱۴۰۳
سلام بر آزادگان و آزادی‌بخش هایی که ای کاش خدا مرا فدای آنها بکند
آخرین اخبار