مدیرعامل سازمان پایانه‌های تهران از حرکت روزانه ۱۲۰۰ اتوبوس به سمت مرز‌های چهارگانه کشور در روز‌های اوج خبر داد.

پوریا علیمردانی، مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوار‌های تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ترمینال غرب و ترمینال جنوب دو ترمینال اصلی برای خدمات دهی به زائران اربعین است و حرکتی تحت عنوان عمود صفر یعنی اولین ایستگاه شروع حرکت به سمت زیارت عتبات عالیات در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در ترمینال غرب برای دو مرز مهران و خسروی اتوبوس وجود دارد و در ترمینال جنوب برای مرز‌های چذابه، شلمچه و مهران اتوبوس تدارک دیده شده است. 

علیمردانی گفت: با توجه به اینکه احتمالاً در روز‌های شلوغ تاخیرهای چند ساعته ممکن است رخ دهد مواردی از جمله پذیرایی از زائرین، موضوع فرهنگی، آموزشی و کمک به تهیه بلیط تدارک دیده شده است.

وی در خصوص نظارت بر خدمات دهی و فروش بلیط در ترمینال‌ها گفت: همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ترمینال‌ها مستقر هستند و مجموعه‌های همکار سازمان پایانه‌های شهرداری تهران از جمله فراجا، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و سازمان تعزیرات برای نظارت بر قیمت بلیط‌ها به صورت مداوم در ترمینال‌ها مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوار‌های تهران گفت: در روز‌های اوج سفر زائران به عتبات اعزام روزانه ۱۲۰۰ اتوبوس به مرز‌های کشور پیش‌بینی شده است.

علیمردانی با بیان اینکه محل‌هایی برای استراحت زائران در ترمینال پیش‌بینی شده است، گفت: مجموعه‌های سرپوشیده ترمینال تدارک دیده شده که اگر زوار مجبور به ماندن در ترمینال شدند امکان استقرار و پذیرایی از زائران فراهم باشد.

خبرنگار:حسین قربانی

برچسب ها: ترمینال ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار