رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان گفت: در آستانه ورود به ایام اربعین حسینی کاروانی از دانشجویان دختر در مراکز ۱۰ گانه این دانشگاه، عازم کربلای معلی شدند.

ابوالفضل توسلی بیان کرد: صبح امروز سه شنبه دانشجویان دختر این دانشگاه در قالب یک دستگاه اتوبوس با همکاری بسیج دانشجویی استان جهت شرکت در آیین پیاده روی اربعین و زیارت عتبات عالیات راهی مسیر عشق شدند.

وی افزود: یکی از علل ماندگاری عاشورا و نهضت حسینی این است که قیام امام حسین (ع) برای خدا بود و در تمام رفتار و گفتار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) رضای الهی موج می‌زند.

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان اربعین را فرصتی برای خودسازی و رشد معنوی دانشجویان یاد کرد و گفت: دانشجویان باید با بهره مندی از این ظرفیت به عنوان سفیران فرهنگی و یک جوان انقلابی برمبنای گام دوم انقلاب در تبیین حرکت عظیم اربعین حسینی نقش آفرینی کنند.

وی افزود: این کاروان در سفر ۱۰ روزه خود پس از عبور از مرز مهران، یک شب در نجف برای زیارت امام علی (ع) توقف خواهد کرد و پس از آن با طی کردن چهار روز پیاده روی، دانشجویان به عشق زیارت امام حسین (ع) ۱۴۵۲ عمود را به لطف خدا طی و به مدت ۲ شب در کربلای معلی به زیارت می‌پردازند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار