معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از گردهمایی ۱۵۰۰ موکب دار مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین خبر داد.

حمیدرضا خونویی معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، در مورد گردهمایی موکب داران با بیان اینکه امسال چهاردهمین سالی است که مراسم جاماندگان اربعین برگزار می‌شود گفت: در فراخوانی که برای ثبت نام موکب‌داران تهرانی داده شد بیش از ۱۵۰۰ موکب‌دار برای پذیرایی از شهروندان در مسیر میدان امام حسین تا میدان شهرری اعلام آمادگی کرده و در سامانه ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه امروز پنجشنبه (۲۵ مردادماه) جلسه هماهنگی موکب‌داران برگزار شد افزود: در این جلسه ضمن ارائه شناسنامه موکبها، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هرچه بهتر مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین انجام می‌شود و به لحاظ ایمنی و بهداشتی نکاتی را به موکب‌داران ارائه خواهیم کرد.

خونویی با تاکید بر اینکه برای اولین بار ۷۰۰ نوجوان در قالب ۶۰ موکب به ارائه خدمات به زائران جامانده خواهند پرداخت افزود: همچنین در مراسم امروز گردهمایی ۱۵۰۰ موکب‌دار تهرانی این نوجوان به پذیرایی از موکب داران می‌پردازند که مانور برای نقش‌آفرینی نوجوانان در مراسم جاماندگان اربعین تهران باشد.

وی با اشاره به گرما هوا گفت: برای مراسم جاماندگان اربعین حسینی در تهران دستورالعمل‌های سرمایشی برای موکب‌ها در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار