طبق قانون شرکت ها و صنایع را موظف به اختصاص بخشی از درآمد خود برای رفع مشکلات منطقه پیرامونی آن‌ها می‌کند.

شرکت فولاد اکسین خوزستان به عنوان‌ تنها تولید کننده ورق های عریض فولادی و صادر کننده نمونه کشور همواره در عمل به وظایف اجتماعی و کمک به محرومیت زدایی، عملکردی درخشان از خود به جای گذاشته و سعی دارد بیش از پیش در این زمینه به مسئولیت‌هایش عمل کند.

برگزاری رزمایش های همدلانه و توزیع بالغ بر ۶ هزار بسته معیشتی و آموزشی در مناطق محروم و نیازمندان، تامین و تحویل بیش از ۲ هزار تن ورق های فولادی برای ساخت پل عنافچه و مساعدت و پشتیبانی از برگزاری مراسمات ملی مذهبی نمونه بارزی از عمل به مسئولیت های اجتماعی توسط شرکت فولاد اکسین است.

اقدام تحسین برانگیز فولاد اکسین در کمک به آزادی ۵۱ زندانی جرائم غیرعمد و نیازمند و همچنين تامین ۱۰۰ سری جهيزيه ویژه نوعروسان نیازمند نشان از اهمیت مسئولیت های اجتماعی برای این شرکت دارد.

تعهد و پایبندی به مسئولیت های اجتماعی یک امر قانونی،عامل خوشنامی و یک وظیفه با ارزش اخلاقی است که شرکت فولاد اکسین خوزستان اعزام تانکرهای آب شرب به روستاهای شهرستان باوری، کمک به دفع آب های سطحی ناشی از بارندگی در اهواز، استقرار گروه پزشکی جهادی امام رضا در روستاهای استان و مناطق کم برخوردار نیز از دیگر افتخارآفرینی های اکسین در بحث عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است.

فولاد اکسین خوزستان عمل به مسئولیت های اجتماعی را یکی از وظایف اصلی خود می داند و به همان میزانی که تولید برای این مجموعه حائز اهمیت است، این مساله نیز اهمیت دارد. در این زمینه استقرار موکب خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه کامل به زوج‌های جوان، اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان در مناطق محروم و روستاهای اطراف اهواز و مشارکت و برگزاری جشن یک کیلومتری عید سعید غدیر خم از دیگر اقدامات اکسین در راستای عمل به بحث مسئولیت‌های اجتماعی است.

توجه و حمایت ویژه از اصحاب رسانه، برگزاری مراسم عزاداری ۵هزار نفری سید و سالار شهیدان در منطقه قلعه چنان، کمک به آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد و برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگ سازی در راستای عفاف و حجاب از دیگر اقدامات فولاد اکسین خوزستان در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی است.

با توجه به انجام این اقدامات شایسته، صندوق بازنشستگی، هلدینگ صبا انرژی، فرمانده سپاه استان و نماینده ولی فقیه از عملکرد درخشان مجموعه فولاد اکسین خوزستان تقدیر به عمل آورده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.