مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: توسعه شرکت فولاد اکسین در خوزستان به عنوان یکی از طرح راهبردی صنعتی، اولویت صندوق بازنشستگی کشور است.

مسکنی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری درحاشیه افتتاحیه فاز نخست توسعه پلیمر پادجم در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: توسعه شرکت فولاد اکسین در استان خوزستان به عنوان یکی از طرح استراتژیک صنعتی کشور، اولویت صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۱۴۰۳ است. 

او افزود: این اقدام در جهت تکمیل زنجیره ارزش صنعت فولاد است و میتواند نقش بسیار پررنگی را در ارتقا صنعت فولاد کشور و تکمیل زنجیره این صنعت ایفا کند.ل

شایان ذکر است عملکرد موفق شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال گذشته و ثبت رکوردهای بی نظیر تولیدی باعث شده تا این شرکت یکی از اولویت های اساسی صندوق بازنشستگی کشوری برای توسعه باشد.

شرکت فولاد اکسین به عنوان صادر کننده برتر کشوری با توجه به عملکردی خیره کننده‌ای که در بحث تولید و سودآوری برای سهام داران خود داشته، عملکردش در مجمع سالیانه از سوی سهامداران مورد تایید و تقدیر قرار گرفته است.

مجموعه فولاد اکسین خوزستان همچنین با توجه به عملکردی که در پیشتازی در عمل به مسئولیت های اجتماعی داشته مورد تقدیر مردم و مسئولان استان خوزستان نیز قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار