مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات چهار مرکز روستایی شهرستان بیجار با هدف بهبود کیفیت و عملکرد سرویس‌های مبتنی بر دیتا، ۲۰۰ درصد ارتقا یافت.

آزاد حکمت اظهار کرد: توسعه و تقویت پهنای باند اینترنت مخابرات، شرایط دسترسی سریعتر مشتریان به محتوا‌های موجود در فضای مجازی، کاهش ترافیک، بهبود کیفیت و افزایش سرعت در انتقال داده‌ها را فراهم می‌سازد.

وی افزود: پهنای باند اینترنت در روستا‌های خورخوره، سیدان، زاغه فولاد و شرکت راه آهن اسفنجی از توابع شهرستان بیجار با انجام پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای از ۳۵ مگابایت به ۱۰۰ مگابایت معادل ۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ادامه داد: با اجرا و تحقق پروژه‌های مخابراتی در حوزه انتقال، زیرساخت‌های لازم برای ارتقای کسب و کار‌های آنلاین و بومی، آموزش، بهداشت و فرهنگی در نقاط روستایی فراهم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه و ایجاد زیرساخت‌های دیتا در نقاط روستایی می‌تواند از پدیده اجتماعی مهاجرت به شهر‌ها جلوگیری کند، گفت: مخابرات منطقه کردستان در کنار وظایف اصلی خود به برنامه مسئولیت‌های اجتماعی در این حوزه توجه و نگاه ویژه‌ای دارد و برای تحقق این مهم گام‌های بلندی برداشته است.

حکمت با اشاره به نیاز روزافزون مردم به سرویس‌های مبتنی بر دیتا، بیان کرد: با ایجاد زیرساخت‌های لازم در حال حاضر ۴۹ روستا در شهرستان بیجار تحت پوشش اینترنت پرسرعت مخابرات هستند.

برچسب ها: مخابرات ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار