رئیس شورای اسلامی کردستان گفت: هنوز علت منحل شدن شورای سروآباد اطلاع رسانی و شفاف سازی نشده و هیچ یک از مسئولان در این باره حاضر به پاسخگویی نیستند.

خلیل عزیزی در نشست خبری که با اصحاب رسانه در سنندج برگزار شد، در خصوص شورای شهر کامیاران نیز گفت: چهار عضو شورای شهر کامیاران سلب عضویت شدند و شورا منحل شده است.

وی عدم توجه مسئولین به اعضای شورا و عدم نظارت مراجع چهارگانه را از دلایل ابطلا شواراها عنوان کرد و افزود: قانون شوراها نیاز به بازنگری دارد و افرادی وارد شورا می شوند که از وظایف شورا اطلاع ندارند و این مسائل باعث ضعف در شوراها شده است.

وی بیان کرد: انتظارات مردم از  شورای اسلامی استان بالا است لیکن عدم تعامل مسئولان برخی از ادارات موجب بروز مشکلاتی در شورای شهر‌ها و روستا‌ها شده است.

بدهکاری ۱۸ میلیارد تومانی سازمان همیاری شهرداری‌ها

عزیزی به بدهکاری ۱۸ میلیارد تومان سازمان همیاری شهرداری‌های استان اشاره کرد و افزود: این سازمان با این بدهکاری در حال ورشکست شدن است و این سازمان چه فعالیتی انجام داده که متحمل چنین بدهکاری شده است.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته هم تعدادی از املاک را با ترک تشریفات با اقساط بلندمدت فروخته شده است، گفت:  سوال اینجاست که چرا این سازمان با این همه ماشین آلات و امکانات و ظرفیت باید این همه بدهکاری داشته باشد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.