مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان گفت: با راه اندازی پویش با انرژی مشترکان برق می توانند مصرف برق را مدیریت کنند.

موسوی گفت: در تابستان امسال در زمان اوج بار هزار و ۵۸۴ مگاوات مصرف برق را تجربه کردیم و این در حالی است که در روز‌های عادی سال مجموع اوج بار مصرفی ۴۰۰ مگاوات است.

او ادامه داد: ۸۰ درصد مشترکین برق استان خانگی هستند که ۵۰ درصد مصرف برق را به خود اختصاص داده اند.

موسوی با بیان اینکه سال گذشته به ازای هر کیلو وات مصرف کمترنسبت به سال قبل‌تر مشترکان ۵۰۰ تومان پاداش دریافت می‌کردند افزود: براین اساس سال گذشته ۵۷ میلیارد تومان پاداش به مشترکان پرداخت شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق گلستان با اشاره به اینکه امسال علاوه برآن یک طرح دیگر نیز اضافه شده است ادامه داد: با همکاری همراه اول پویش با انرژی راه اندازی شد که در این پویش مشترکان با تماس با شماره ۹۹۹۷۵ و تماس با غیر همراه اول با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۷۵ و با شماره گیری کد دستوری #۱۵۲۱* می‌توانند ثبت نام کنند.

موسوی بیان کرد:در این پویش تمام راهکار‌های صرفه جویی به مشترکان ارائه می‌شود تا مدیریت مصرف بهتری داشته باشند.

او گفت:بر این اساس اگر مشترکان از طریق این پویش ۱۵ درصد نسبت به پارسال کمتر مصرف کنند علاوه بر تخفیف در قبض برق در قرعه کشی ۳۰۰ خودروی اتوماتیک از جمله تارا، دنا و ۲۰۷، لوازم الکترونیک و دیجیتال، لوازم خانگی و جایزه نقدی شرکت داده می‌شوند.

موسوی در مورد مشترکین ادارات که بر اساس مصوبه هیئت دولت ساعت کاری آنها ۶ صبح تا ۱۳ است نیز گفت: بنابراین ادارات در ساعت اداری باید ۳۰ درصد و خارج از ساعت اداری ۶۰ درصد کاهش بار داشته باشند و در غیر اینصورت برق ادارات قطع خواهد شد و تنها با اخذ تعهد وصل می‌شود.

او در خصوص قطع و وصل شدن برق در روز‌های اخیر نیز گفت:این موضوع به دلیل حوادثی است که هر زمان احتمال وقوع برروی شبکه برق دارد از جمله گرمای زیاد و افزایش بار برروی شبکه، سرقت کابل، برخورد ماشین آلات متعدد با شبکه، وزش باد شدید و .. که در زمان اوج بار اتفاق می‌افتد و در زمان بروز چنین اتفاقاتی همکاران ما در طول شبانه روز در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.