فرمانده سپاه نینوای گلستان نقس رسانه‌ها را در روبرو شدن با جنگ ترکیبی دشمن راهبردی دانست.

سردار علی ملک شاهکویی امروز در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای گلستان، با تبریک روز خبرنگار تاکید کرد: رسانه ملی همواره در مسیر تبیین اهداف عالی نظام حرکت کرده است.

علی ملک شاهکویی افزود: صدا و سیمای استان همواره در بخش‌های مختلف برنامه سازی، اعتلای فرهنگ اقوام ساکن استان و حفظ وحدت و یکپارچگی را مد نظر داشته است.

فرمانده سپاه نینوای گلستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تداوم جنایات آمریکا بر علیه ملت ایران گفت: سپاه نینوای گلستان در زمره نخستین نهاد‌هایی بود که بر علیه جنایات آمریکا در دادگاه، شکایت حقوقی مطرح کرد.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان نیز در این دیدار تاکید کرد: مردم گلستان در موقعیت‌ها و حوادث مختلف ثابت کرده اند که پای انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی ایستاده اند.

رسول شکری نیا افزود: تلاش واحد‌های مختلف صدا و سیمای گلستان انعکاس خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف به ویژه بخش‌های عمرانی و محرومیت زدایی بوده است.

وی گفت: با تلاش‌های همکاران در معاونت خبر صدا و سیمای گلستان حضور استان در شبکه‌های سراسری چشمگیرتر از گذشته شده و امروز در غالب رویداد‌های مهم کشور همکاران خبر گلستان در خط مقدم اطلاع رسانی هستند.

برچسب ها: سپاه ، رسانه ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.