علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور با حضور در رسانه استانی با شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای گلستان دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل صدا و سیمای گلستان  ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور شهید و همراهان خدوم ایشان گفت: همکاری و تعامل بیشتر کانون پرورش فکری با صدا و سیما برای مخاطبان سودمند است و توجه به حوزه کودک و نوجوان، نقطه آغازی برای ایجاد بستر‌های فرهنگی است.

شکری نیا در ادامه با تاکید بر تعامل بیشتر این دو مجموعه در راستای جذب مخاطب و بخصوص کودک و نوجوان افزود: صدا و سیمای گلستان به دنبال تعامل و همکاری با متولیان فرهنگ و هنر خصوصاً در حوزه کودکان و نوجوانان است و از کار‌های نو در برنامه سازی‌ها استقبال می‌کند.

وی به استفاده از ظرفیت‌های متنوع و گسترده کانون اشاره و عنوان کرد: ما به دنبال گسترش برنامه‌هایی که زیست بوم گلستان باشد هستیم و می‌خواهیم گلستان را در سطح کشور به زیبایی معرفی کنیم.

مدیرکل صدا و سیما با تاکید اینکه به دنبال تقویت نوجوان و جوانان مستعد در زمینه پویانمایی هستیم افزود: در این زمینه کانون می‌تواند همراه ما باشد و آماده هر گونه همکاری در جهت افزایش شور و نشاط اجتماعی و ایجاد جریان فرهنگی برای نسل جوان و مستعد هستیم.

در ادامه این دیدار مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور ضمن تشکر و قدردانی از مدیر کل صدا و سیمای گلستان گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند بذر ایمان را در دل‌ها بکارید و کاشت بذر ایمان با قصه‌گویی ممکن است و رسانه ملی پای هر کاری بیاید آن را ۱۰ برابر بیشتر می‌کند و همکاری کانون و صداوسیما برای مردم سودمند خواهد بود.

علامتی با اشاره به این که ما در حوزه تولیدات دستمان پر است و می‌توانیم تغذیه استاندارد کودک را در اختیار صدا و سیما بگذاریم گفت: تلاش تمام بخش‌های صدا و سیما و شبکه‌های استانی ستودنی است.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند صدا و سیما در پوشش اخبار و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آمادگی خود را برای همکاری و استفاده از تخصص مربیان و کارشناسان کانون پرورش فکری در غنی‌سازی محتوایی برنامه‌های صدا و سیما اعلام کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.