جلسه هماهنگی حمل و نقل زائران اربعین حسینی از دوغارون تا مرز چذابه با حضور مسئولین محلی برگزار گردید.

جلسه هماهنگی به خاطر مسایل حمل و نقل زائران اربعین حسینی از سوی شرکت های زیارتی و سیاحتی از مرز اسلام قلعه/دوغارون تا مرز چذابه جمهوری اسلامی ایران با حضور مسئولین محلی برگزار گردید.

مولوی رحمت الله محمدی، آمر گردشگری ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات و عضو این کمیته گفت کمیته اربعین امسال در نظر دارد تا به بهترین وجه زائرین سفر نموده و دوباره به کشور برگردند.

به گفته وی، آنان بخاطر ایجاد سهولت برای زائرین سفر به کربلا از پارکینگ وسایط نقلیه شرکت ها دیدار نموده و تصامیم لازمه اخذ گردیده است.

آمر گردشگری ریاست اطلاعات و فرهنگ هرات افزود: به خاطر ایجاد سهولت، مکان خاص برای استراحت کوتاه و مهر خروجی افغانستان در نظر گرفته شده است و همچنین در پارکینگ مرز اسلام قلعه/ دوغارون راجع به مصارف ماشین ها، کارت سوخت، بیمه ماشین ها و لوازم صحی صحبت گردیده است.

مولوی محمدی افزود: امسال قرار است ماشین های افغانستان زائرین را تا مرز چذابه همراهی نموده و در برگشت نیز از مرز چذابه زائرین را به کشور برگردانند.

گفته می شود که این چندمین جلسه هماهنگی است که از سوی مسئولین کمیته مربوطه برگزار می شود که با ایجاد هماهنگی ها، زائرین به بهترین نحو ممکن به زیارت امام حسین علیه السلام مشرف شده و دوباره به آغوش خانواده های شان برگردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.