نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، به برگزارکنندگان کنگره هشت هزار شهید در استان توصیه کرد تا حماسه سازان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی را به نسل جدید و نسل آینده معرفی کنند.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، امروز در جلسه هم اندیشی اعضای ستاد کنگره هشت هزار شهید استان به میزبانی فرماندهی سپاه قدس استان، اظهار کرد: باید یاد و خاطره شهیدان همیشه در جامعه زنده بماند و نسل سوم و چهارم انقلاب را با فلسفه شهید آشنا کرد.
وی با بیان اینکه اولین هدف برگزاری چنین کنگره هایی باید جلب رضای حق باشد؛ افزود: بدون رضای الهی کارها بی نتیجه است.
امام جمعه رشت، توصیه کرد: معرفی حماسه زان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی به نسل معاصر یعنی نسل نوجوان و جوان و حتی نسلهای بعدی باید مورد توجه قرار گیرد.
به گفته ی وی،  امروز در دنیا الگو سازی و‌ معرفی الگوها، یکی از ابزار های بزرگ قدرت است و‌ ما نیز باید در کشور الگوسازی کنیم.
آیت الله فلاحتی، با اشاره به اینکه امروز نظام اسلامی در منطقه و دنیا بسیار قدرتمند است، خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان اقتدار امروز کشور قابل مقایسه با گذشته نیست؛ زیرا در گذشته از داشتن کوچکترین افکار و اختیار و اندیشه محروم بودیم.
وی با تاکید براینکه شناخت دشمن و توطئه های او باید در الویت باشد؛ اظهار کرد: دشمنان تظام اسلامی همواره درصدد ضربه زدن به کشور هستند و هر روز به طرح نقشه های جدید علیه ما مشغول هستند.
نماینده ولی فقیه در گیلان، ادادمه داد: کار جنایتکاران در مورد ترور شهید هنیه در ایرا‌ن، موجب جریحه دار شدن غرور ملی مان شد، و خون خواهی از دشمن حق ماست.
  وی با اشاره به بیانات رهبری، پیرامون واکاوی فتنه ۸۸، افزود: باید به ندای رهبری لبیک گفت و هر فتنه ای که از سوی دشمن در کشور برپا می‌شود باید واکاوی کرد.
امام ‌جمعه رشت همچنین، با اشره به اینکه در گذشته تجربه فتنه‌ های پس از برگزاری انتخابات  را داشتیم؛ یادآور شد: باید مراقب فتنه‌ های پس از برگزاری انتخابات هم باشیم.

برچسب ها: شهدا ، نسل جدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.