مدیر کل دادگستری گیلان در جمع خبرنگاران صداوسیمای مرکز گیلان گفت: تاریخ، درس و الگوی خبرنگاران برای بیان واقعیت‌ها است.

رییس کل دادگستری گیلان امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران صداوسیمای مرکز گیلان با قدردانی از تلاش خبرنگاران گفت: تاریخ از جمله عاشورا و واقعه کربلا درس و الگوی خوبی برای فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی برای بیان واقعیت‌ها و دفاع از حق و ارزش‌های دینی و اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در ادامه هوشمندی خبرنگاران در جنگ ترکیبی دشمن را از جمله موارد مهم دانست و افزود: خبرنگاران باید با بیان واقعیت ها، ترفند دشمنان که ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است را خنثی کنند.
وی مطالبه گری برای حل مشکلات مردم و کشور را از دیگر وظایف و رسالت خبرنگاران عنوان کرد و از مسئولان خواست در هر شرایطی پاسخگو و انتقاد پذیر باشند.
سردار حسین حسن پور جانشین فرمانده انتظامی گیلان هم با گرامیداشت ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی، خبرنگاران را مستندسازان بی مستند دانست و گفت: خبرنگاری شغل نیست بلکه یک هنر است و خبرنگاران با قلم و بیان خود در انجام رسالت خود و آبادانی کشور تلاش می‌کنند و قدردان تلاششان هستیم.
مدیر کل صداوسیمای مرکز گیلان هم در این مراسم با بیان اینکه رسانه رکن چهارم دموکراسی است، گفت: خبر به دلیل ماهیت صادرکننده و گیرنده پیام یکی از مهترین ارکان این دموکراسی محسوب می‌شود.

تجلیل از خبرنگاران صدا وسیمای گیلان با حضورجمعی از مسئولان
تقی ربانی با اشاره به اینکه طبق نظر سنجی اخیر، مخاطبان بخش‌های خبری صد درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته اند، افزود: تلاش ما در صداوسیمای مرکز گیلان، امانت داری و پیگیری مطالبات مردمی و پاسخ گرفتن از مسئولان تا حل مشکلات و حصول نتیجه است.
وی با بیان اینکه خبرنگاری مثل برخی از مشاغل جزو شغل‌های سخت، اما دلی است، افزود: همکاران خبر به رغم همه مشکلات، شبانه روز به عشق مردم با تمام توان در انجام وظیفه خود برای اطلاع رسانی و روایت اول بودن، تلاش می‌کند.

تجلیل از خبرنگاران صدا وسیمای گیلان با حضورجمعی از مسئولان
مهدی محمودی، معاون خبر صداوسیمای مرکز گیلان هم در این مراسم گفت: این معاونت بر اساس راهبرد‌های رسانه علاوه بر دستورالعمل‌های ابلاغی، دو اصل ایجاد امید و پیگیری مطالبات تا حصول نتیجه را در دستور کار خود قرار داده است.
در پایان این مراسم با حضور مسئولان از خبرنگاران صداوسیمای مرکز گیلان، تجلیل شد.

تجلیل از خبرنگاران صدا وسیمای گیلان با حضورجمعی از مسئولان

تجلیل از خبرنگاران صدا وسیمای گیلان با حضورجمعی از مسئولان

تجلیل از خبرنگاران صدا وسیمای گیلان با حضورجمعی از مسئولان

برچسب ها: از خبرنگاران ، تجلیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.