فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت:خبرنگاران از پایه‌های امنیت و تقویت اقتدار ملی كشور محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان سردار'عبدالرضا آقاخانی' دیروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد افزود:شما باید به نقش و جایگاه خود توجه ویژه ای داشته باشید.

وی با بیان اینكه رسانه ها باید پل ارتباطی مردم و پلیس را تقویت کنند یادآور شد:اكنون دشمن به جنگ ارزش‌ها و معنویت آمده و آن را مورد هدف خود قرار داده است و مسئولیت این نیرو در این زمینه سنگین است .

فرمانده انتظامی استان اصفهان به فرمایشهای رهبر فرزانه انقلاب خطاب به نیروهای پلیس اشاره كرد و گفت: معظم له برای نیروهای پلیس واژه رزمنده و مجاهد در راه خدا به كار بردند و این امر مسوولیت این نهاد را سنگین‌تر می‌كند.

سردار آقاخانی اضافه كرد:در بسیاری از كشورها فاصله بین مردم و پلیس بسیار زیاد است و این در حالی است كه در این كشور پلیس و مردم در كنار هم مشكلات جامعه را مرتفع می كنند.

وی با بیان اینكه مردم نیاز به یك پلیس مقتدر دارند، گفت:در تاریخ جمهوری اسلامی پلیس همیشه در ماموریت های خود سربلند بوده است.

فرمانده انتظامی اصفهان كنترل فتنه 88 را سند افتخار پلیس عنوان و تصریح كرد:در آن ایام حتی یك مامور پلیس در انجام وظیفه اش شك نكرد .

این مقام مسوول با بیان اینكه پلیس با فكر و دید باز مسوولیت خود را انجام می‌دهد، افزود: نیروی انتظامی نیاز به مساعدت تمام اقشار جامعه برای رسیدن به اهداف خود دارد.

وی همچنین گفت: پلیس ایران خدمتگزار مردم و پلیس كشورهای دنیا اربابان مردم هستند./س  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.