مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام با اشاره به تمهیدات لازم برای سوخت‌رسانی در روز‌های اربعین، گفت: در این ایام ۶ جایگاه سوخت سیار ایام اربعین در مرز مهران راه اندازی می‌شود.

پرویز ایدون در نشست با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام تمامی تمهیدات لازم را برای تامین و توزیع سوخت در ایام اربعین در این استان را در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی بنزین به میزان کافی در استان ایلام برای اربعین انجام شده است، گفت: تا کنون یک جایگاه سیار در مرز مهران راه‌اندازی شده و طی سه روز آینده پنج جایگاه سیار دیگر نصب و راه اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام تاکید کرد: جایگاه نصب شده با هدف کاهش ترافیک در محدوده داخل شهری مهران به منظور انتقال زائران اربعین حسینی (ع) است.

ایدون با بیان اینکه تعداد ۶۱ باب جایگاه سوخت با ظرفیت کامل در استان ایلام فعال است، گفت: طی سال گذشته بیش از ۵۲۷ هزار و ۱۵۷ لیتر انواع فراورده‌های نفتی در استان توزیع شد که از این میزان ۲۸۲ هزار لیتر بنزین، ۲۰۳ هزار لیتر نفت- گاز، ۳۴ هزار و ۶۰۰ لیتر نفت سفید و مابقی نیز مربوط به گاز مایع بوده است.

وی با اشار به تخلفات صورت گرفته در این بخش در سال گذشته، گفت: در سال گذشته ۱۶ کمیته تخلفات تشکیل که منجر به جریمه ۱۷ میلیارد ریال شد.

ایدون با اشاره به اینکه در حوزه تخلفات نیز ۸۰ پرونده به تعزیرات حکومتی استان ایلام ارجاع شده است، تصریح کرد: در این راستا در مجموع جریمه‌ای معادل ۱۰۰ میلیارد ریال جریمه برای واحد‌ها و بخش‌های متخلف صادر شده است.

برچسب ها: جایگاه سوخت ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.