نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مغناطیس امام حسین (ع) آزادی خواهان عالم را جذب کرده که مصداق آن را در اربعین می‌توانیم ببینیم.

آیت الله سید علیرضا عبادی در دیدار با جمعی از مبلغین موکب‌های اربعین حسینی گفت: وجود مقدس امام حسین (ع) در بین همه اولیای الهی یک استثنا است که از روایان مختلف این مهم به دست می‌آید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: فرهنگ امام حسین (ع) علی رغم دشمنی دشمنان هر روز پر رونق‌تر می‌شود که یکی از اعجاز‌ها است.

عبادی با اشاره به اینکه افراد مختلف از مذاهب مخالف و حتی هندو‌ها نسبت به امام حسین (ع) ارادت دارند، ادامه داد: عشق به سید الشهدا (ع) مربوط به فرهنگ و مذهب و مرام خاصی نیست که در مراسم پیاده روی اربعین می‌توان مشاهده کرد.

وی گفت: گاندی رهبر استقلال هند تأکید کرده است که با تأسی به امام حسین (ع) دست استعمارگر انگلستان را از شبه قاره هند کوتاه کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در اهمیت اربعین همین بس که در روایات از آن به عنوان یکی از نشانه‌های شیعیان نام برده شده است، اظهار کرد: در پیاده روی اربعین افرادی از کشور‌های مختلف حضور دارند و نباید این فرصت را دست کم گرفت.

عبادی ادامه داد: مغناطیس امام حسین (ع) مردم کشور‌های مختلف و از مذاهب متعدد را جلب کرده است و از ویژگی‌های خاص سید الشهدا (ع) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار